Alle Digital commerce: trends en uitdagingen sprekers
Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.

Aron Lewis
Strategisch adviseur, Lewis Retail
Klantdata omzetten in relevante en winstgevende acties

Geert-Jan Smits
Host, Emerce
De uitdagingen van het Digitale Product Paspoort (DPP)

Dirk Mulder
Sector Banker Trade & Retail, ING
De uitdagingen van het Digitale Product Paspoort (DPP)

Koen Ouwens
Head of Commerce, VML
Wat als je digitale investering morgen niets meer waard blijkt?

Krijn Schuurman
Host, Emerce
Loyalty in mobile commerce: kosten omlaag, klantwaarde omhoog

Pieter Stroop van Renen
CEO Northwest Europe & Sales Manager Benelux, Censhare
PIM en DAM als fundament voor schaalbare content

Bart Omlo
Regional Manager Benelux, Relewise
B2B-personalisatie: 10-30% hogere orderwaarde met slimme aanbevelingen

Coen Doolaard
Growth Director Benelux, Apadmi
Loyalty in mobile commerce: kosten omlaag, klantwaarde omhoog

Joris Vollebergh
Director Digital Portfolio and CX, AkzoNobel
AkzoNobel verkort doorlooptijd campagnes met 60% door AI en automatisering

Eric van der Hoeven
Medeoprichter en Digital Accelerator, FULL FORCE DIGITAL
AkzoNobel verkort doorlooptijd campagnes met 60% door AI en automatisering

Sophie Van Daele
Principal Client Success Manager, Bazaarvoice
Bereik én omzet: zo maximaliseer je je contentstrategie