
Collection
Up to date over Digital Marketing
We leven in meerdere opzichten in een digital-first maatschappij. Geen wonder, dus, dat digitale marketing de standaard is. Maar wat houdt dat in? En wat zijn de op dit moment de trends en ontwikkelingen?
Uitgelichte video's

Digitale marketing bij KLM: de evolutie en integratie van AI


De nieuwe merkcampagne van het Rijksmuseum: 800 jaar Nederlandse geschiedenis digitaal verteld


De toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategist


Populaire sprekers
Bekijk alle sprekers
Kevin Duijndam
VP Digital Marketing, KLM
Digitale marketing bij KLM: de evolutie en integratie van AI

Nanet Beumer
Hoofd digital, marketing en campagnes, Rijksmuseum
De nieuwe merkcampagne van het Rijksmuseum: 800 jaar Nederlandse geschiedenis digitaal verteld

Tom Cornelisse
Performance Marketing Manager, Hunkemöller
Hunkemöller brengt digitale marketing en retail samen

Dylan van der Heij
Head of e-Commerce, Zonnebrillen.com
Seizoensproducten het hele jaar relevant met AI en influencermarketing

Florien Harmsma
Lead consultant, Netprofiler
Meer impact met branding: Hoe je het rendement van branding campagnes aantoont

Niek Oerlemans
Digital Marketing & Media Lead, Vandemoortele
Merkbekendheid verzilveren in commercieel succes met programmatic

Frank Beke
Data Strateeg, De Nieuwe Zaak
Merkbekendheid verzilveren in commercieel succes met programmatic

Peter van Wijnaerde
Director Brand Strategies, Teamleader
Een sterke contentstrategie is key voor je business

Reinoud Wolff
Chief Strategy Officer, Redkiwi
Na performancemarketing is het tijd voor performance-branding

Lukas Roeling
Digitaal strateeg, Redkiwi
Na performancemarketing is het tijd voor performance-branding

Arjan ter Huurne
Director Strategy & Partnerships, Maxlead
De toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategist

Mitch Voskuilen
Founder, Billy Grace
De toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategist
Alle 'Up to date over Digital Marketing' Video's
Bekijk alle Emerce video's
De toekomst van de marketeer: van analist naar creatief strategist

