-

De 8 succesfactoren van een local store online-marketingstrategie

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor LevelUp Group. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met LevelUp Group’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

 

Online succes hebben met je lokale vestiging? Let dan in ieder geval op deze 8 factoren.

In deze talk hoor je wat de succesfactoren zijn voor een e-commerce-organisatie met lokale vestigingen. En let op: dit zijn er maar liefst 8, volgens Frans Appels en Menno Buurman van Netprofiler. Zij vertellen verder hoe je lokale data (over onder meer je voorraad, budget, geo-locatie, doelgroep en voorkeur voor acties) optimaal kunt gebruiken voor campagnes in Google, social media en display.

Verder behandelen zij een praktijkcase van New York Pizza (genomineerd voor een European Search Award en een Dutch Interactive Award) en laten zij zien hoe op een innovatieve, geautomatiseerde wijze dagelijks de optimale campagnebudgetten voor meer dan 200 vestigingen en 6 kanalen worden bepaald. Tot slot geven zij leerzame voorbeelden van diverse e-commerce-organisaties die zowel online als lokaal verkopen.

Sprekers: Frans Appels (managing partner bij Netprofiler) en Menno Buurman (Senior Online Marketing Consultant bij Netprofiler)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Roeland de Bruin

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond