De weg van Hunkemöller naar een volledig gepersonaliseerde klantreis

Hoe pas je state of the art personalisatietechnieken toe om de customer experience, de conversie, gemiddelde orderwaarde én de omzet aanzienlijk te verhogen? Hunkemöller vertelt.

Bert Middendorp en Bas Drogtrop vertellen in dit webinar hoe Hunkemöller, door inzet van personalisatie en nieuwe messaging kanalen, grote impact heeft kunnen realiseren op de belangrijkste e-commerce metrics. Ze vertellen hoe ze de conversie hebben verhoogd, net als de gemiddelde orderwaardes.

Verder beantwoorden ze vragen als: Hoe belangrijk was personalisatie op de agenda van Hunkemöller en hoe zijn de eerste stappen gezet? Ze laten zien wat voor campagnes werden ingezet en delen hun ervaringen met Social Proof, Web Push, AI en gepersonaliseerde journeys. Ook vertellen ze waar Hunkemöller nu, ruim een jaar later, naartoe wil qua personalisatie. Zijn er beperkingen waar ze tegenaan lopen? En waar liggen de kansen?


Host
: Krijn Schuurman (Consultant, ondernemer, dagvoorzitter en presentator)

Sprekers: Bas Drogtrop (Country Manager Benelux Insider) & Bert Middendorp (Manager eCommerce Hunkemöller)

Collectie: Emerce Retail 2021



Gerelateerde artikelen