-

De weg van Hunkemöller naar een volledig gepersonaliseerde klantreis

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Insider. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Insider’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe pas je state of the art personalisatietechnieken toe om de customer experience, de conversie, gemiddelde orderwaarde én de omzet aanzienlijk te verhogen? Hunkemöller vertelt.

Bert Middendorp en Bas Drogtrop vertellen in dit webinar hoe Hunkemöller, door inzet van personalisatie en nieuwe messaging kanalen, grote impact heeft kunnen realiseren op de belangrijkste e-commerce metrics. Ze vertellen hoe ze de conversie hebben verhoogd, net als de gemiddelde orderwaardes.

Verder beantwoorden ze vragen als: Hoe belangrijk was personalisatie op de agenda van Hunkemöller en hoe zijn de eerste stappen gezet? Ze laten zien wat voor campagnes werden ingezet en delen hun ervaringen met Social Proof, Web Push, AI en gepersonaliseerde journeys. Ook vertellen ze waar Hunkemöller nu, ruim een jaar later, naartoe wil qua personalisatie. Zijn er beperkingen waar ze tegenaan lopen? En waar liggen de kansen?


Host
: Krijn Schuurman (Consultant, ondernemer, dagvoorzitter en presentator)

Sprekers: Bas Drogtrop (Country Manager Benelux Insider) & Bert Middendorp (Manager eCommerce Hunkemöller)

Collectie: Emerce Retail 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond