-

Facebooks algoritme: effectief adverteren met gelaagde campagnes

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Leer de beginselen van het Facebook advertentie-algoritme. Alain van den Donk legt uit hoe jij als adverteerder effectievere campagnes kunt voeren, dankzij een beter begrip van de mogelijkheden en beperkingen van het Facebook-algoritme.

Met een gelaagde campagnestrategie kan je impact maken in alle fases van de klantreis, als je de mogelijkheden en beperkingen van het Facebook-algoritme een beetje begrijpt. Alain laat zien welke tools adverteerders hebben om het algoritme te helpen bij het vinden van je doelgroep, en hij heeft praktische tips voor iedere fase van het proces.

 

Spreker: Alain van den Donk (Social Advertising Team Lead, ISM eCompany)
Host: Stephanie Zuure
Collection: E-commerce Live

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond