-

Hoe CRO en UX de bank hebben veranderd

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

In tien jaar tijd is de kijk van ABN Amro Bank op de interactie met de klant totaal veranderd. Hoe CRO en UX alles omgooiden binnen de bank.

De interactie met de klant als cruciale succesfactor, ook binnen ABN Amro, heeft het besef van design in de breedste zin van het woord, totaal veranderd. Conversieoptimalisatie en gebruikerservaring stonden daarin centraal.

Tibor Sisarica, Design Lead New Business & Eperiments bij ABN Amro Bank, ziet de interactie met de klant als probleem. En wie het probleem wil begrijpen, moet verliefd worden op het probleem en niet op de oplossing. En hij is verliefd op het probleem. In deze Talk vertelt hij welke veranderingen zich binnen de bank hebben voorgedaan en welke rol CRO (Conversion Rate Optimization), UX  (User eXperience) en experimenten daarbij speelden.

Host: Maurice Beerthuyzen (oprichter Nummer Negen)

Spreker: Tibor Sisarica (Design Lead New Business & Experiments bij ABN Amro bank)

Collectie: Emerce Conversion 2020

Deze presentaties en videos zijn onderdeel van de collectie Conversion 2020.

De collectie Conversion 2021 is vanaf 24 juni beschikbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond