Hoe je netwerk kan zorgen voor de ultieme cross-mediale ervaring

De kracht van een netwerk: zo zorgen Talpa en weer.nl  voor de ultieme cross-mediale ervaring.

In een zwaar gefragmenteerd medialandschap – met een steeds groter aanbod aan schermen, kanalen en platformen en waarbij Nederlanders steeds vaker de regie willen hebben wanneer en hoe zij informatie tot zich wil nemen – is het niet meer de vraag óf je content crossmediaal aanbiedt, maar met name hoe je dat doet. Hoe vertaal je één stukje content naar crossmediale verhalen en creëer je een distributiestrategie die naadloos aansluit bij de diverse informatiebehoeften van de consument?

In deze video vertellen Jort Koopman en Amara Onwuka van Talpa Network hoe zij dagelijks content over het netwerk laten ‘reizen’ en hoe ze voor zowel consument als adverteerder tot de ultieme crossmediale-ervaring komen. Zij doen uit de doeken hoe een merk als Weer.nl dagelijks via verschillende kanalen tot uiting komt en waarom een netwerk meer is dan een optelsom van losse merken en platformen. Thema’s als geloofwaardigheid, doelgroepdenken én content first komen tijdens dit tafelgesprek aan bod. Na deze sessie weet je exact hoe je redactionele en commerciële content op verschillende touchpoints succesvol tot leven brengt.


Sprekers:
Jort Koopman (Commercieel Manager bij Talpa Network) en Amara Onwuka (Senior Meteoroloog en presentator bij Talpa Network/Weer.nl)

Host: Roeland de Bruin

Foto: William Rutten

Collectie: Emerce Digital Marketing

11,2K



Gerelateerde artikelen