-

Hoe Jumbo innoveert met Business Intelligence & Analytics in de cloud

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Microstrategy. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Microstrategy’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Cloud is een enabler voor innovaties bij Jumbo. Door hun ‘agile’ manier van werken wist het de time-to-market aanzienlijk te verkorten.

Jumbo groeit ongelooflijk snel. Er komen steeds meer winkels bij, er is sprake van diverse  acquisities, nieuwe verkoopkanalen en nieuwe klantcampagnes. Dat betekent dat de IT-afdeling snel moet kunnen schakelen om aan de toenemende vraag vanuit de business te voldoen.

In dit webinar vertellen Gosse Reinsma (Manager JTC Jumbo Supermarkten) en Sharon Waizman (Account Executive MicroStrategy) hoe Jumbo hiermee omgaat en hoe de gang naar de cloud de innovatie versnelde.  Jumbo had de typische uitdagingen op het gebied van behendigheid en schaalbaarheid voordat ze naar de Cloud gingen. Ontdek hoe Jumbo’s ‘agile’ manier van werken met een bedrijfsrapportagetool helpt om maximale bedrijfswaarde te leveren aan de belanghebbenden. Verder wist het bedrijf met consolidatie in IT-beheer de operationele kwaliteit te verbeteren.

Host: Hielko van der Molen (Marketingconsultant en spreker)

Sprekers: Gosse Reinsma (Manager JTC Jumbo Supermarkten) & Sharon Waizman (Account Executive MicroStrategy)

Collectie: Emerce Retail 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond