-

Hoe ontwikkel je een chatbot die echt werkt?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Echt goede chatbots kunnen je helpen om gecontroleerd te groeien. Maar hoe werkt dat precies?

Met de komst van de vele Conversational AI-oplossingen is het ontwikkelen van een chatbot of voice assistant toegankelijker geworden. Dat wil niet zeggen dat het eenvoudig is om goede dialogen te ontwikkelen. Tijdens deze sessie neemt Badal Marhé (Interpolis) je mee hoe je gecontroleerd kunt groeien met dialogen die je continu blijft trainen.

Hij legt je verder uit hoe Interpolis ervoor zorgt dat digitalisering en automatisering van klantcontact altijd persoonlijk en relevant is. Je ziet hoe de chatbot klanten kan herkennen en op individueel niveau helpt te bepalen of een situatie wel of niet verzekerd is.

Spreker: Badal Marhé (Conversational Specialist bij Interpolis)

CollectieEmerce Digital Marketing

Host: Eric van Hall

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond