
De laatste trends in verzendprocessen
Hoe optimaliseer je je verzendproces, zodat zowel aan de beloftes van de verkoper als de verwachtingen van de klant wordt voldaan?
De laatste trends op het gebied van verzending zijn schaalbare verzendprocessen en beter inspelen op consumentenverwachtingen op het gebied van verzendingen. In dit webinar vertellen Sendcloud en Bloomon over de huidige consumentenverwachtingen op het gebied van verzending. Op basis van inzichten van 8.000 Europese consumenten bespreken de bedrijven de elementen voor een schaalbare verzendstrategie.
Ze gaan onder meer dieper in op het kiezen van de pakketvervoerder en het optimaal inrichten van de organisatie. Verder staan ze stil bij hoe je het verzendproces optimaliseert om succesvol te schalen. In deze sessie leer je meer over experimenten in de check-out, het verzenden naar andere landen en nieuwe ontwikkelingen in de markt.
Host: Ronald ter Voert (adviseur, moderator en expert op het gebied van (digital) media, marketingcommunicatie en innovatie, eigenaar van RTV Media)
Sprekers: Lars Ackerman (Bloomon) en Milad Kasigar (Sendcloud)
Collectie: E-commerce Live!
Nieuwe insights
[Case] Een nieuw CMS voor de NS voor een consistente klantervaring op alle kanalenVerzilveren en doorgaan: de moderne manier van bedrijfsverkoopEmerce Rapport Managing E-commerce Channels 2025Hoe Follo en HG een European Search Award wonnen met AI-gedreven SEO-strategieSocial strategie Modern Media Hub helpt Gericall makkelijker artsen vinden voor acute ouderenzorgGerelateerde artikelen


Waarom creatie meer impact heeft dan je mediamix

Rethinking Media: Authentieke verbinding in een versnipperd medialandschap
