-

Een model om maximaal te profiteren van het groeipotentieel dat B2B e-commerce biedt

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor De Nieuwe Zaak. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met De Nieuwe Zaak’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

B2B e-commerce groeit sneller dan ooit. Er is veel potentie, maar echt succes vraagt serieuze inspanning van de hele organisatie.

Tijdens deze sessie leer je hoe je maximaal profiteert van het groeipotentieel dat B2B e-commerce biedt. Samen met Eduard Brenninkmeijer van AGU geeft Jurriën Kerstholt je inzicht in de stappen die je kunt zetten om het verschil te maken op e-commercevlak. Deze inzichten zijn ontwikkeld door B2B-experts uit de ShoppingTomorrow-expertgroep die PostNL met De Nieuwe Zaak organiseert. Hun model gaat uit van evenwichtige groei op de zes assen klantinzicht, organisatie, marketing, technologie, branding en data. B2B kan op dit vlak veel leren van B2C, maar er zijn ook belangrijke verschillen.

Sprekers

Eduard Brenninkmeijer, Head of Marketing, e-commerce & ICT AGU

Jurriën Kerstholt Directeur De Nieuwe Zaak

Host

Roeland de Bruin

Collectie

B2B Digital

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond