-

Van koffietafelboek tot adrenaline: de ultieme (klant)reis

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Dutch Digital Design. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Dutch Digital Design’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Met beleving zorgen voor conversie, dat is de strategie van Build in Amsterdam. Bij het platform voor avonturenreizen Land of Ride dat het bureau ontwierp is dat nog extra het geval.

Daan Klaver van Build in Amsterdam begon met een Spaanse zakenpartner Land of Ride, een invite-only platform dat avontuurlijke reizen aanbiedt. Dat past helemaal in de portefeuille van het bureau, waar ook veel andere sport- en avonturenmerken in zitten. De nadruk ligt bij Build in Amsterdam op het altijd vasthouden aan de merkidentiteit, in plaats van puur op keiharde conversies te sturen. Immers, zo zegt Klaver, “in fysieke flagship stores is ook niet elke meter op conversies geoptimaliseerd”. Op het platform moet elke reis er uniek uitzien, zijn eigen identiteit hebben en als een soort koffietafelboek gepresenteerd worden. Daar haken andere merken graag op aan (lees: goodie bag). Ook biedt het platform bij iedere reis zelf producten te koop aan die je voor de reis nodig hebt. Zo wordt een reis ook een klantreis.

Spreker: Daan Klaver (Build in Amsterdam)

Host: Roeland de Bruin

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond