-

Zo verbeter je de klantenservice met AI

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Genesys. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Genesys’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Artificial Intelligence op de klantenservice omvat meer dan alleen chatbots en kan van grote toegevoegde waarde zijn – ook op gebied van digital marketing.

De snelle ontwikkelingen binnen Artificial Intelligence (AI) en Machine Learning zorgen voor interessante mogelijkheden voor contact centers van organisaties. De technologie kan helpen om zowel de Customer- als Agent Experience te verbeteren.

Tijdens deze talk gaat Terrence Hotting in op mogelijkheden als predictive routing, predictive engagement, automated forecasting en agent assist. Hij ziet de technologie als samenspel tussen mens en machine. AI kan zeker helpen om agents hun werk beter te laten doen waardoor klantintimiteit kan worden opgebouwd en groei wordt gestimuleerd. Ook voor de digital marketing-kant is AI van toegevoegde waarde, zeker als je dit integreert met je contact center. 

Spreker: Terrence Hotting (Senior Solution Consultant bij Genesys)

Host: Roeland de Bruin (Eigenaar Cool Content Company en interim marketingmanager en product owner)

Collectie: E-Commerce Live

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond