Geplaatst door Boodschapjes.com

Van €0,- Budget Naar Miljoenenomzet met Boodschapjes.com

ZOETERMEER – Boodschapjes.com introduceert de eerste zakelijke realityserie van Nederland. Via het online platform kunnen consumenten on-demand boodschappen bestellen bij lokale winkeliers in de buurt. Met een realityserie wil de startup een inkijkje geven in alle zaken die bij de opstartfase komen kijken. De serie is binnenkort online te zien.

De nieuwe business realityserie ‘Van €0,- Budget Naar Miljoenenomzet’ laat alle facetten zien waar de startup Boodschapjes.com tegenaan loopt tijdens de opstartfase. Van financiën tot juridische zaken, en van bedrijfscultuur tot strategie.

“Dit is niet alleen nieuw voor Nederland, maar ook voor ons. Wij hebben geen tastbare cijfers, onderzoeken of voorbeelden waarop we verschillende voorspellingen kunnen baseren omtrent interesse of kijkgedrag. We weten alleen gevoelsmatig dat er een latente behoefte aan is. De positieve respons zover op de aankondiging bevestigt dat gevoel.” Aldus oprichtster Lucy Eind.

Naast het feit dat er inzicht wordt gegeven in de eigen bedrijfsprocessen en financiën, worden ook samenwerkingspartners en aangesloten winkeliers in de spotlights gezet.

De business realityserie zal online te bekijken zijn. Nieuws en updates hierover worden gedeeld via www.boodschapjes.com/miljoen.

Over boodschapjes.com

Boodschapjes.com is een online platform waar de consument met lokale winkeliers in contact wordt gebracht. Via het platform kunnen consumenten online boodschappen bestellen, welke on-demand door de winkelier worden uitgeleverd. Winkeliers hebben zelf de regie in handen, en kunnen naar wens bezorgkosten, levergebieden en minimale orderbedragen instellen. Boodschapjes.com ontvangt een vast bedrag per bestelling aan commissiegelden. Op korte termijn wordt de website gelanceerd.