100% NL scoort hoogste marktaandeel sinds zomer 2013

100% NL doet het goed! Het marktaandeel van de radiozender is opnieuw gestegen en sinds de zomer van 2013 niet zo hoog geweest. Het radiostation ziet haar marktaandeel stijgen naar 4,2% in april-mei ’21. Vorig jaar lag het marktaandeel nog op 3,9%. Een mooie prestatie en een groei van 8%. Dat blijkt uit de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek, uitgevoerd door GfK (april-mei ’21).
”Met 4,2% in de belangrijkste commerciële doelgroep 20-49 jaar, kun je concluderen dat de beste muziek van Nederland ongekend populair is!”, vertelt Martijn Zuurveen, Radio Director, RadioCorp. ”De afgelopen maand hebben we volop aandacht besteed aan het Songfestival met onze actie ‘De Uithaal’, waar luisteraars kans maakten op de jackpot. Nu Nederland weer open gaat, kunnen luisteraars de hele zomer de tofste uitjes in eigen land winnen. Van tickets voor pretparken en dierentuinen tot kaarten voor muziekfestivals. Een betere start van de zomer is er niet!”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.