Geplaatst door Cash.nl

CASH.nl vernieuwd!

Sinds vandaag is de nieuwe website van Cash Software live. De website heeft 3 belangrijke overeenkomsten met de software van Cash: eenvoudig in gebruik, compleet en toekomstbestendig.

Weerspiegeling van CASH
Vernieuwend zijn op het gebied van software is waar wij om bekend staan. Wij ontwikkelen continu nieuwe functionaliteiten om boekhouden en andere administratieve processen nog meer automatisch te laten gaan. Die vraag naar automatisering horen wij over de gehele breedte van onze klantenbase terug, van kleine ondernemers tot grote accountants- of administratiekantoren. Nu hebben wij een website die weerspiegelt waar het bij Cash om gaat: compleet in functionaliteit, eenvoudig in gebruik en klaar voor de toekomst.” Robert Mijnsbergen, directeur van Cash Software.

Responsive design
De toekomstbestendigheid van het nieuwe CASH.nl zit hem met name in het responsive design van de website: op mobiel en tablet is het net zo eenvoudig navigeren als op een desktop. Een belangrijk punt waar de software van Cash al langer klaar voor was na de lancering van de CASHapp drie jaar geleden.
Over de eigenschappen “eenvoudig in gebruik” en “compleet” zegt Mijnsbergen: “Gebruiksgemak is niet iets waar je over moet praten, dat moet je ervaren. Dat geldt voor onze software en ook voor onze nieuwe website. Daarom is deze website gebouwd op basis van de wensen van onze klanten, net zoals wij feedback van onze klanten gebruiken om onze software continu naar een hoger niveau te brengen. Met “compleet” doelen wij erop dat deze website voorziet in de behoeften van zowel potentiële nieuwe klanten als onze bestaande klanten. Zowel de kleine ondernemers als de grote administratiekantoren krijgen precies de informatie die ze zoeken.”

Meer informatie: www.cash.nl