Industry Wire

Geplaatst door Breedbandwinkel BV

150.000ste klant Breedbandwinkel.nl blijkt Miss India Holland

Sinds het 100.000ste afgesloten abonnement in juni 2010 heeft Breedbandwinkel.nl een voorspoedige groei doorgemaakt en neemt inmiddels de positie van marktleider in. “Ten tijde van economische crisis raken steeds meer mensen doordrongen van het principe ‘vergelijken is besparen’. Daarbij vindt maar liefst 86% van onze klanten dat onze site een toegevoegde waarde biedt tijdens de overstap naar een nieuwe provider.”
“Uitgangspunt is altijd dat onze informatie helder, compleet en objectief moet zijn. Daarnaast onderscheiden we ons door een gratis helpdesk, ons Thuiswinkel Waarborg-keurmerk en als grootste vergelijkingssite kunnen we de beste exclusieve aanbiedingen bedingen bij de providers. Sinds april bieden we zelfs standaard tien euro korting ten opzichte van de abonnementsprijs bij de provider. Hierin zijn wij uniek in de markt.”, aldus Algemeen Directeur Peter van Wezel.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht