Geplaatst door Fuze

Online uitzendbureau JAMwerkt kiest voor cloud telefonie van Fuze

Fuze, het toonaangevende communicatieplatform voor wereldwijde cloud telefonie in meer dan 116 landen, video conferencing, chat, content sharing en contact center, verwelkomt online uitzendbureau JAMwerkt als nieuwe klant. JAMwerkt is een snelgroeiend online werk- en ontwikkelplatform dat jong talent in contact brengt met ruim 1100 aangesloten bedrijven. Door gebruik te maken van de oplossingen van Fuze verbetert het bedrijf de kwaliteit van klantcontactmomenten, en profiteert het van de voordelen van een schaalbaar platform dat met het bedrijf meegroeit.

Tot voor kort maakte JAMwerkt gebruik van een ouderwetse hosted PBX-oplossing, maar deze bood niet langer de flexibiliteit die een snelgroeiende organisatie nodig heeft. Ruud Schippers, Manager Marketing & IT en medeoprichter van JAMwerkt, zegt: “In de zoektocht naar een nieuwe leverancier ging onze voorkeur uit naar een bedrijf dat zelf ook snel groeit. Fuze begrijpt wat een organisatie als JAM nodig heeft, namelijk flexibiliteit en schaalbaarheid. De Fuze-applicatie heeft een zeer gebruiksvriendelijke user interface. Daarnaast onderscheidt Fuze zich van andere aanbieders door hun proactieve aanpak en het meedenken over de inzet van het platform binnen JAMwerkt.”

De kwaliteit van telefoongesprekken is cruciaal voor JAMwerkt in het contact tussen haar medewerkers en potentiële kandidaten en bedrijven. Door gebruik te maken van cloud telefonie van Fuze wordt automatisch overgeschakeld naar 4G wanneer het Wi-Fi signaal niet sterk genoeg is. Op deze manier wordt een optimale gesprekskwaliteit gegarandeerd. Daarnaast kunnen medewerkers onderling middels video conferencing en chat efficiënt samenwerken vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven of één van de acht andere gesprekslocaties.

Alain Buffing, Business Development Manager bij Fuze: “Uiteraard zijn we erg trots om een jong en snelgroeiend bedrijf als JAMwerkt als klant te mogen verwelkomen. Vorig jaar nog maakte het bedrijf deel uit van de Deloitte Technology Fast 50, en waren ze met 786% het 15e snelst groeiende bedrijf van Nederland. Met Fuze kunnen wij bedrijven die door digitalisering, innovatie en automatisering hard groeien, een platform bieden waarbij medewerkers verbonden blijven met elkaar. We kijken er dan ook naar uit om Ruud en zijn team bij JAMwerkt de komende jaren te ondersteunen in de snelle groei.”

###
Noot voor de pers: meer informatie over Fuze is te vinden op https://www.fuze.com/. U kunt ook contact opnemen met Peter Drent van Wisse Kommunikatie, telefoon: 026-4431523 of e-mail peter.drent@wisse-worldcom.nl.

Over Fuze
Fuze is het toonaangevende en wereldwijde cloud communicatieplatform voor moderne organisaties. Een one-stop-shop voor cloud VoIP telefonie, video conferencen, chat, contact center en wereldwijde carrier functionaliteit in meer dan 116+ landen. Middels een innovatieve en consumentwaardige ‘unified experience’, maakt Fuze het mogelijk voor eindgebruikers via een applicatie te schakelen tussen bellen, video conferencen en chat en integreert het platform met bestaande cloud applicaties (e.g. CRM, Mail, ERP, AI- of BI-tools). Fuze ondersteunt medewerkers altijd, overal en op elk device. Het hoofdkantoor van Fuze is gevestigd in Boston, Massachusetts. Daarnaast heeft het bedrijf kantoren in Amsterdam, Londen, Parijs, München, Zürich, Kopenhagen, Aveiro (Portugal), New York, San Francisco, Seattle, Ottawa en Sydney. Voor meer informatie, ga naar https://www.fuze.com/.

Over JAMwerkt
JAMwerkt is een online werkplatform voor jongeren, studenten en starters die op zoek zijn naar een bijbaan, vakantiewerk, parttime / fulltime werk of een startersfunctie. Via www.JAMwerkt.nl of via de mobiele web-app kunnen ze een profiel aanmaken welke zichtbaar wordt in de Talentenbank. Ook kunnen ze bekijken welke opdrachten en vacatures momenteel beschikbaar zijn bij bedrijven in de buurt en daar vervolgens direct op reageren. Aangesloten lokale bedrijven kunnen via de Talentenbank bij interessante profielen het cv online aanvragen of een sollicitatiegesprek inplannen. Op deze manier brengt JAMwerkt jong talent en lokale bedrijven op een laagdrempelige manier bij elkaar in meer dan de helft van Noord-Brabant. Vanuit het hoofdkantoor in Eindhoven wordt het platform uitgebreid naar omliggende regio’s door middel van regioteams.