Industry Wire

Geplaatst door Blauw Gras

Blauw Gras aan de slag voor Hallmark

Social bureau Blauw Gras is per november aan de slag gegaan voor Hallmark. Het Amsterdamse bureau wordt de social media partner van de marktleider op het gebied van wenskaarten en cadeauartikelen.

Na een pilot fase met daarin twee succesvolle campagnes is de keuze voor Blauw Gras gevallen. De Kerst campagne ‘Hallmarkjes’ liet zien dat geluk hem in de kleine momenten zit. Hallmark en Blauw Gras gaan op structurele basis samenwerken en de volgende campagne staat alweer klaar om live te gaan. Met Valentijn wordt het concept ‘Hallmarkjes’ verder uitgebouwd.

Steven Koopmans, Manager Online Marketing van Hallmark Cards Benelux is blij met de samenwerking. “Blauw Gras is erin geslaagd om onze merkwaarden perfect door te vertalen naar een inspirerende campagne voor onze jongere doelgroep.” Het bureau was verantwoordelijk voor concept, creatie en begeleiding bij de media-inzet. “We kijken er naar uit om in de toekomst vaker de krachten te bundelen met Blauw Gras.”

“Vanaf het allereerste moment was er een klik met Hallmark.”, zegt Erik Wiese, Mede-oprichter en Strategy Director van Blauw Gras. “Daarnaast kunnen wij ons geloof in de combi van creativiteit en impact helemaal kwijt in ons werk”

___________________________________________________________________________

Over Blauw Gras

Blauw Gras is een social content bureau uit Amsterdam en werkt onder andere voor McDonald’s, Staatsloterij, HORNBACH, Anderzorg, Interpolis, Eurojackpot, funda, Miele, WILDLANDS, Lotto, Krasloten, Nederlandse Loterij en Menzis.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht