Industry Wire

Geplaatst door 2xCeed

2xCeed introduceert MARKETEER ON DEMAND

Heb je als bedrijf behoefte aan een online marketeer maar is een dienstverband een stap te ver of niet wenselijk? Dan is 2xCeed de oplossing. 2xCeed treedt op als marketingafdeling voor diverse bedrijven. Het voordeel is dat je per maand een aantal uren afstemt en zij dit invullen met de beste specialisten per kanaal. Dat is voor een marketeer in dienstverband praktisch niet te doen. De diversiteit aan online mogelijkheden is voor een heel team al een uitdaging. Laat staan voor één marketeer, en helemaal als de functie parttime wordt ingevuld.

Martine Kruyning – managing director 2xCeed-: “We krijgen steeds meer vraag naar diepe kennis en specialisten. Dit betreft echter zelden een fulltime functie. Om het voor bedrijven, met behoefte aan goede marketing, toch mogelijk te maken met de beste uit de markt te werken hebben wij de MARKETEER ON DEMAND.”

Wat maakt de MARKETEER ON DEMAND bijzonder en aantrekkelijk?
¥ Per kanaal de beste specialist
¥ De marketeer kan ingezet worden naar behoefte/tijdelijk
¥ Een goede marketeer zorgt voor méér business en zichtbaarheid
¥ Slechts één aanspreekpunt, de toegewezen projectmanager
¥ Bewaking resultaat en heldere rapportages
¥ Geen gedoe met de nieuwe ZZP-wetgeving
¥ Continuïteit: geen uitval door verlof, vakantie en ziekte (back-up is direct aanwezig)
¥ Inkoopvoordeel binnen netwerk van 2xCeed
¥ Vanaf 4 uur per maand

De invulling is altijd in overleg met de opdrachtgever. Groot voordeel is dat de marketeers zelfstandig kunnen werken en worden aangestuurd door een ervaren projectmanager. Deze is het aanspreekpunt voor de opdrachtgever en zal op basis van het marketingplan en budget de werkzaamheden verdelen en aansturen. Resultaat is wat telt en daar zal ook op worden aangestuurd. De kanalen met de beste conversie zullen optimaal worden ingezet en voor verdere groei zorgen. Minder presterende kanalen zullen worden bijgestuurd of niet langer worden ingezet.

“Als voorbeeld, we komen overeen dat 2xCeed maandelijks 18 uur gaat besteden aan (online) marketing. Dan verdelen we dit, in overleg, als volgt:
¥ Optimaliseren en updates website: 4 uur per maand
¥ Content creatie en optimalisatie: 6 uur per maand
¥ Facebook posts en acties inrichten: 5 uur per maand
¥ Nieuwsbrief opstellen en verzenden: 2 uur per maand
¥ Overleg en communicatie richting klant: 1 uur per maand
Het zullen dus diverse specialisten zijn die hieraan meewerken. Toch heeft de opdrachtgever in principe alleen contact met de projectmanager. In de praktijk zien we dat onze klanten hierdoor veel efficiënter kunnen werken aan de online zichtbaarheid. Er is continuïteit, een gerichte strategie en de opvolging is heel efficiënt.”, aldus Martine Kruyning.

Meer weten: https://2xceed.nl/online-marketeer-on-demand/ of bel 020-7570800. Mailen kan natuurlijk ook: marketeer@2xceed.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht