Geplaatst door Revolt

Revolut lanceert RevPoints in Nederland: haar eerste pan-Europese loyaliteitsprogramma

Amsterdam, 24 april 2024 — Revolut, de financiële superapp met meer dan 40 miljoen klanten wereldwijd, kondigt vandaag de lancering van het loyaliteitsprogramma RevPoints aan in Nederland. Het wordt binnenkort beschikbaar voor klanten in de EER en in het VK, waardoor het een van de uitgebreidste loyaliteitsprogramma’s voor debetkaarten in deze regio wordt.

RevPoints belonen klanten voor hun dagelijkse uitgaven. Kaartbetalingen worden namelijk omgezet in interessante voordelen. Daarnaast kunnen klanten nog meer beloningen verdienen en hun geldbeheer verbeteren door financiële uitdagingen te voltooien. Dit kan het instellen van een budget omvatten of het bereiken van een spaardoel. Klanten die punten verzamelen, kunnen met de functie ‘Afronden’ nog meer punten verdienen door elke transactie naar boven af te ronden op het dichtstbijzijnde hele getal. Dit wisselgeld kunnen ze omzetten in RevPoints. Klanten die upgraden naar een van de betaalde Revolut-plannen ontvangen een upgradebonus van maximaal 10.000 RevPoints, afhankelijk van het plan.

Verzamelde RevPoints kunnen worden ingewisseld voor Flying Blue Miles voor alle reizen met Air France, KLM of een van hun vele luchtvaartpartners. Ze kunnen ook worden omgezet in Avios (bij geselecteerde IAG-luchtvaartmaatschappijen).

Bovendien kunnen RevPoints ook in de app worden ingewisseld voor hotels en ‘homes’ op droombestemmingen van Bali tot Buenos Aires. Er zijn bijna 2 miljoen beschikbare accommodaties in de Revolut-app via de functie ‘Stays’.

Revolut-klanten kunnen hun RevPoints inwisselen in Revolut Experiences voor nog onvergetelijkere vakanties. Ze kunnen kiezen uit meer dan 300.000 activiteiten via de functie ‘Experiences’ in de Revolut-app. Denk maar aan de skyline van Parijs bezichtigen vanaf de Eiffeltoren of ontspannen in de thermen van Széchenyi in Boedapest.

Christopher Guttridge, General Manager van Lifestyle-producten bij Revolut: “RevPoints zijn ontworpen om routineaankopen om te zetten in waardevolle beloningen. RevPoints zijn binnenkort beschikbaar in heel Europa, waardoor het het uitgebreidste loyaliteitsprogramma voor debetkaarten in de regio wordt. We zorgen ervoor dat klanten het meeste uit hun primaire Revolut-rekening halen door een tastbare beloning voor dagelijkse uitgaven aan te bieden.”

“RevPoints is een aanvulling op onze reeks producten voor dagelijks bankieren. We blijven innoveren om aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Denk maar aan het huren van vakantieaccommodaties, hotels, reisverzekeringen, activiteiten en valutawissels. Revolut zoekt steeds hoe ze haar diensten opnieuw kan definiëren. Dit willen we ook doen met loyaliteitsprogramma’s door in de toekomst nog meer dagelijkse voordelen toe te voegen.”

Revolut-klanten kunnen tot 1 punt per uitgegeven euro verdienen, afhankelijk van hun plan. Ze kunnen dit een boost geven door ook hun wisselgeld automatisch om te zetten in punten. De RevPoints worden dan omgezet in hetzelfde aantal Avios of Flying Blue Miles. Zo kunnen klanten ze gebruiken voor kortingen op vliegtickets, betaalde upgrades of andere voordelen.

In Nederland vervangt RevPoints de cashback op Stays-boekingen, wat voorheen aan Revolut-klanten werd aangeboden.

Revolut lanceerde onlangs Revolut 10, de grootste update van de app tot nu toe. Revolut 10 maakt dagelijks geldbeheer zo makkelijk mogelijk en focust op degenen die Revolut steeds vaker als hun primaire rekening gebruiken

Algemene Voorwaarden van RevPoints zijn van toepassing.

Over Revolut

Revolut ontwikkelt ’s werelds eerste, wereldwijde, financiële superapp. In 2015 werd Revolut in het VK gelanceerd en bood overschrijvings- en wisseldiensten aan. Vandaag gebruiken meer dan 40 miljoen klanten over de hele wereld een breed scala aan innovatieve Revolut-producten, waarbij er maandelijks meer dan 500 miljoen transacties worden verwerkt.

Met persoonlijke en zakelijke rekeningen helpt Revolut de financiële gezondheid van haar klanten te verbeteren, geeft het bedrijf hen meer controle en verbindt het mensen wereldwijd naadloos met elkaar.