Geplaatst door BT

BT versterkt Cloud of Clouds met Salesforce-connectiviteit

BT kondigt vandaag aan dat klanten de mogelijkheid krijgen om via BT Cloud Connect, BT’s hoogwaardige dienstverlening voor toegang tot clouddiensten, direct verbinding te maken met Salesforce.

De overeenkomst is een belangrijke mijlpaal in de levering van BT’s ‘Cloud of Clouds’ visie[1]. Via een beheerde verbinding met Salesforce’s vooraanstaande ‘Customer Success Platform’ kunnen BT’s klanten profiteren van de zeer voorspelbare prestaties en betrouwbaarheid die horen bij dedicated connectiviteit. Directe en betrouwbare toegang tot data en applicaties gehost in cloud-omgevingen, zoals het ‘Salesforce Customer Success Platform’, is een cruciale behoefte van veel organisaties geworden. Omdat grote organisaties steeds meer van hun applicaties naar de cloud verplaatsen, zoeken ze connectiviteitsopties die risico’s verminderen en gegarandeerde prestaties leveren.

BT’s ‘Cloud of Clouds’ visie is gebaseerd op een nieuwe generatie clouddiensten die grote organisaties in staat stellen wereldwijd gemakkelijk en veilig verbinding te maken met de applicaties en data die ze nodig hebben, waar ze ook gehost zijn. BT’s wereldwijde netwerk is verbonden met meer dan 200 datacenters, inclusief 48 datacenters waarvan BT eigenaar en beheerder is.

Keith Langridge, vice-president network services bij BT Global Services: “Organisaties kijken naar de cloud voor het beheer van – en toegang tot – enorme hoeveelheden waardevolle data, inclusief cruciale klantinformatie die de kern van hun bedrijfsvoering vormt. Onze ‘Cloud of Clouds’-visie maakt het eenvoudiger om de cloud te omarmen door directe, veilige en hoogwaardige connectiviteit te bieden voor applicaties die gehost worden in de cloud. Salesforce is ontstaan vanuit de cloud en wordt gezien als een ware technologiepionier, dit is dan ook een belangrijke mijlpaal in het realiseren van onze visie.”

Andrew Lawson, managing director van Salesforce in het Verenigd Koninkrijk en Ierland: “Om te kunnen groeien in de verbonden wereld van vandaag transformeren bedrijven de manier waarop ze contact leggen met klanten, partners en medewerkers. BT versnelt deze verschuiving voor zijn klanten met de toevoeging van Salesforce aan zijn portfolio.” De dienst wordt vanaf februari 2016 stapsgewijs uitgerold in de VS en Europa, en wordt hierna wereldwijd beschikbaar gemaakt.

Salesforce, ‘Customer Success Platform’ en anderen vallen onder het handelsmerk van salesforce.com, inc.

[1] Met ‘Cloud of Clouds’ profiteren bedrijven van de mogelijkheden van de cloud, met een partner die weet hoe je keuze, flexibiliteit en beveiliging samen kunt laten werken om in de specifieke behoefte van de organisatie te voorzien.

BT’s technologie visie: de ‘Cloud of Clouds’
De cloud creëert keuzes als nooit tevoren. Door die keuzes te doorgronden komt het vertrouwen en het vermogen om veranderingen te realiseren en de dingen te doen die er echt toe doen: sneller marketen en innoveren, de kosten laag en klanten tevreden houden.

BT’s ‘Cloud of Clouds’ visie gaat over het in staat stellen van klanten om zich gemakkelijk en veilig te verbinden met de applicaties en data die ze nodig hebben, ongeacht waar ze gehost of gevestigd zijn.

Als cloud service integrator helpen we klanten zich met zekerheid en succes te bewegen langs hun cloud-route, waarbij complexiteit, risico’s en kosten geminimaliseerd worden; om hen diverse routes te bieden die voor hun organisatie werken, zo dat het de resultaten oplevert die ze nodig hebben.

We beheren het totale proces van netwerk tot cloud, onderhandelen met derde partijen, leveren prestaties, veiligheid en vereenvoudigen de kosten, allemaal onder één enkele Service Level Agreement.

Klik hier voor meer informatie over Cloud of Clouds.

Over BT
BT stelt zich ten doel de kracht van communicatie in te zetten voor een betere wereld.

BT is één van ’s werelds grootste leveranciers van communicatiediensten en -oplossingen en is actief in meer dan 170 landen. De kernactiviteiten van BT omvatten de wereldwijde levering van netwerkgebaseerde IT-diensten; lokale, nationale en internationale telecommunicatiediensten aan zijn klanten voor thuisgebruik, op kantoor en onderweg; producten en diensten op het gebied van breedband, TV en internet, alsook convergente vast/mobiele producten en diensten. BT is actief met vijf divisies: BT Global Services, BT Business, BT Consumer, BT Wholesale en Openreach.

In het boekjaar dat eindigde op 31 maart 2015, rapporteerde BT Group een omzet van 17.979 miljoen Britse pond met een winst voor belasting van 2.645 miljoen Britse pond.

British Telecommunications plc (BT) is een volledige dochteronderneming van BT Group plc waarin vrijwel alle bedrijfsonderdelen en activa van BT Group zijn verzameld. BT Group plc is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en New York.

Bezoek voor meer informatie over BT: http://www.btplc.com/