Industry Wire

Geplaatst door Abovo

Abovo Media als enig onafhankelijk mediabureau RECMA genoteerd

HOORN – Als enig onafhankelijk Nederlands mediabureau heeft Abovo Media dit jaar voor het eerst een plaats ingenomen in het RECMA-rapport. RECMA is het wereldwijd opererende onderzoeksbureau dat mediabureaus evalueert op basis van kwalitatief en kwantitatief onderzoek.

Commercieel directeur Remko Poggenklaas is zeer tevreden met de notering: “Het is een prachtige aanbeveling dat Abovo Media, als enig onafhankelijk mediabureau in Nederland, een plek heeft in het rapport van een gerenommeerd onderzoeksbureau als RECMA. Bovendien is deze notering voor huidige en potentiële opdrachtgevers een goede bevestiging van hun keuze en geeft het hen meer inzicht in het gedrag en de prestaties van ons mediabureau.”

Opvallend aan de resultaten van Abovo Media is dat het bureau de op één na grootste stijging in omzet vertoont. “Waar de markt het afgelopen onderzoekjaar gemiddeld een groei van 5,7% aan plaatsingen vertoonde, tekende Abovo Media voor een stijging van 19%. “Het resultaat van vroeg inzien wat de markt gaat doen”, legt Poggenklaas uit. “Dat past bij onze bedrijfsvoering en hoe wij samenwerken met onze klanten.“ RECMA beoordeelt en publiceert regelmatig de prestaties van mediabureaus op diverse onderdelen. “Wij zien dan ook uit naar de volgende onderzoeksresultaten”, aldus Poggenklaas.

Abovo Media

Als onafhankelijk media adviesbureau met een eigen kijk op media levert Abovo Media strategisch en crossmediaal advies. Met de disciplines strategie, inkoop en creatie onder één dak is Abovo Media een fullservice partner voor onze klanten op het gebied van media en marketingcommunicatie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht