Geplaatst door SAP

Acorel wint SAP Partner Award voor Beste Cloud Value Added Reseller

‘s-Hertogenbosch, 22 maart 2017 – Tijdens de jaarlijkse uitreiking van de SAP Partner Awards is Acorel uitgeroepen tot Beste Cloud Value Added Reseller van 2016. Hiermee spreekt SAP Nederland waardering uit voor de wijze waarop Acorel al jaren bijdraagt aan het succes van klanten die werken met SAP cloudoplossingen.

Tijdens een feestelijke uitreiking op donderdag 16 maart kende Raimond van het Reve – Director General Business & Partner Ecosystem van SAP Nederland – awards toe in twaalf categorieën. Acorel is trots op de benoeming tot dé cloudpartner. “We waren in 2012 een van de eerste SAP partners die met cloud startte”, aldus Taco Schallenberg, directeur van Acorel. “We zijn al meerdere malen officieel erkend voor onze cloud-expertise, maar om uitgeroepen te worden tot Beste Cloud Value Added Reseller van 2016 is heel bijzonder. In de afgelopen jaren is de markt namelijk veel groter geworden.”

SAP legt focus op cloud
Het onderwerp ‘cloud’ passeerde veelvuldig de revue tijdens de uitreikingsavond. Volgens Van het Reve heeft SAP Cloud in 2016 een waanzinnige groei doorgemaakt en is de te adresseren markt enorm. Patrick Van Deven – de nieuwe Vice President & Managing Director van SAP Nederland – moedigde de aanwezige partners zelfs nadrukkelijk aan meer clouddiensten te gaan verkopen.

De cloudexpert van Nederland
Voor Acorel bevestigt de award dat het bedrijf jaren geleden de juiste richting is ingeslagen. Schallenberg: “Acorel heeft de meeste cloud-implementaties in Nederland verzorgd. De kennis en ervaring die we daarbij hebben opgedaan, gaan we alleen nog maar verder uitbreiden en verrijken. We hebben de award vooral gekregen dankzij ons team van ervaren professionals. Ik ben dan ook enorm trots op hen.”

Over Acorel
Acorel is een veelzijdige SAP Gold Partner op het gebied van sales-, service- en marketingprocessen. Met toegankelijke IT-oplossingen en een diepgaande kennis van cloud, helpt Acorel organisaties bij het verbeteren van de customer engagement. Acorel is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en werkte onder meer voor Bose, Jacobs Douwe Egberts, Agrifirm en Sanoma Media. www.acorel.nl

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP (NYSE: SAP) bedrijven van elke omvang om hun bedrijfsvoering te stroomlijnen. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten de software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Kijk voor meer informatie op www.sap.com/netherlands