Industry Wire

Geplaatst door Progress Communications

Acquia vertrouwt op b2b-pr-expertise van Progress Communications

/Brussel, 08 maart 2016 – Digitale-ervaringsprovider Acquia schakelt Progress Communications in voor verbetering van zijn pr-strategie. Het pr-bureau – met kantoren in Amsterdam en Brussel – gaat voor Acquia aan de slag in de Benelux. Het bedrijf van onder andere Dries Buytaert heeft na een grondige selectieprocedure gekozen voor Progress Communications. Doorslaggevend waren de inhoudelijke en proactieve aanpak, creatieve inslag en bewezen expertise in de marketingbranche van het pr-bureau.

Acquia stelde een aantal specifieke doelen op voor de samenwerking met Progress Communications. Zo wil de organisatie brand awareness opbouwen bij de doelgroep in de Benelux, en ligt de focus op kennis en ervaring delen in marketing-, business- en verticale media. Ook helpt het pr-bureau bij het realiseren van meer sprekersmogelijkheden en interviews, en kijkt het naar verschillende mogelijkheden rondom marketinggerelateerde evenementen.

Acquia biedt een open-cloudplatform voor het ontwikkelen, leveren en optimaliseren van digitale ervaringen. Organisaties over de gehele wereld gebruiken het platform als krachtige, digitale basis voor een bijzondere customer experience: gepersonaliseerd, specifiek en realtime. Deze ervaringen zijn eenvoudig en schaalbaar in te zetten en te beheren voor één locatie of maar liefst duizenden locaties.

Michael Heuer, Area VP & Country Manager DACH en Benelux van Acquia: “ Naast een klik met de mensen bij Progress Communications bleek het team ook proactief en creatief te werk te gaan – iets wat ons bijzonder aanspreekt. Ik ben ervan overtuigd dat we met Progress Communications onze pr-doelen kunnen behalen.”

Stella Jansen, managing director van Progress Communications: “Ik ben heel trots dat we met ons team Acquia wisten te overtuigen van onze expertise. Het bedrijf sluit bovendien uitstekend aan op ons b2b-portfolio met daarin onder meer Microsoft, Polycom, Happy Idiots en Verint. Bij Progress Communications kijken we ernaar uit samen met Acquia zijn pr-strategie naar een hoger niveau te tillen, en nog meer organisaties de voordelen van Acquia’s open-cloudplatform te laten ervaren.”

Over Acquia
Acquia is het bedrijf voor digitale ervaringen. Meer dan vierduizend organisaties, waaronder Intuit, Warner Music Group en Stanford University, transformeren hun digitale aanwezigheid met Acquia’s open-cloudplatform. Wereldwijd vertrouwen tweeduizend bedrijven, regeringsinstanties en ngo’s op Acquia om nieuwe inkomsten te creëren, kosten te verlagen en beter in contact te komen met doelgroepen door middel van content, community, commerce en context. Voor meer informatie, bezoek www.acquia.com.

Over Progress Communications
Progress Communications is een Benelux-pr-bureau dat bedrijven in de ICT- en consumentenelektronicabranches ondersteunt met hun externe communicatie. Het bureau is onderdeel van de LVT Group en werkt in die hoedanigheid samen met Contentbureau.nl, Eventive Eventmarketing en Sjansen Design. Progress Communications maakt een duidelijk onderscheid in expertises, de pr-consultants zijn verantwoordelijk voor de communicatiestrategie en de uitvoering ervan voor hun klanten. Zij worden daarbij actief ondersteund door de content creators, event managers en grafisch ontwerpers binnen de groep. Progress Communications is aangesloten bij het onafhankelijke, internationale pr-netwerk Plexus PR Group en is een VPRA-gecertificeerd PR-bureau.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht