Industry Wire

Geplaatst door AdSomeNoise

AdSomeNoise versterkt museumpas in de toekomst

Na een tweedelige pitch kiest Publiq vzw, de organisatie die de diensten levert voor de befaamde museumpas, voor het Leuvense agency AdSomeNoise als full-funnel partner in hun ambitieuze groeiplannen.

Met meer dan 225 aangesloten musea en ruim 2 miljoen bezoeken sinds de lancering in 2018, is de museumpas al een enorm succes. Toch rust de organisatie allesbehalve op hun lauweren. Elk jaar sluiten meer musea zich aan en museumPASSmusées stoomt zich vol goesting klaar om hun aanbod nóg aanlokkelijker te maken.

Voor dat ambitieuze toekomstplan schreven ze een even ambitieuze pitch uit. Uiteindelijk wist AdSomeNoise met hun collectie aan slimme strategische inzichten en sterke creatieve concepten museumPASSmuséesfinaal te charmeren.

Steven Verbruggen, Managing Director AdSomeNoise : “We zijn super blij dat we het team achter de museumpas hebben kunnen overhalen. Het is een fantastisch product dat ons om verschillende redenen warm maakt: een communicatie uitdaging, duidelijke businessdoelen, een full funnel mindset en een breed speelveld van digitale activaties tot en met tv-spots. Alles netjes aan elkaar gelinkt. Nu willen we er een nog groter succesverhaal van maken. En meer mensen in het museum krijgen, dedju!”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht