Adswag lanceert Dynamic Branded Content platform voor automatische contentdistributie met Azerion als launching partner

Amsterdam, 24 oktober 2024 — Adswag, de innovatieve ontwikkelaar van digitale advertentie oplossingen heeft samen met Azerion, het toonaangevende digitale entertainment- en media-platform, als launching partner het Dynamic Branded Content platform gelanceerd. Dit nieuwe platform biedt merken en adverteerders de mogelijkheid om content in een handomdraai naadloos te verspreiden over een uitgebreid netwerk van publishers, waarbij automatisering en performance centraal staan.
Dynamic Branded Content is ontworpen om de manier waarop merken hun branded content verspreiden te revolutioneren. Het platform integreert moeiteloos met alle publishers en biedt adverteerders de tools om hun content op een geautomatiseerde manier te distribueren, met real-time data & dashboarding en nauwkeurige targeting mogelijkheden. Dit stelt merken in staat om hun publiek op een efficiënte manier te bereiken, met content die continu geoptimaliseerd kan worden op basis van de prestaties.
“Met Dynamic Branded Content bieden we adverteerders een volledig nieuwe manier om hun content effectief te distribueren en optimaliseren,” zegt Marcel Schuyt, Regional Manager Azerion Benelux. “Dankzij deze geavanceerde technologie kunnen we de contentdistributie naar een hoger niveau tillen, waarbij we onze klanten meer waardevolle inzichten, transparantie en meetbare resultaten bieden.”
Samenwerking Azerion en Adswag
De lancering van Dynamic Branded Content is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Azerion en Adswag. Terwijl Adswag verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van het gehele platform, brengt Azerion zijn uitgebreide netwerk van publishers in als launching partner. Deze synergie stelt merken in staat om hun content moeiteloos en op grote schaal te distribueren over meer dan 100 publishers, terwijl ze profiteren van de technologische innovaties van het platform van Adswag. Inmiddels zijn er diverse succesvolle campagnes gedraaid voor o.a. Volkswagen, Jack’s, BMW, BetMGM, Univé en Lidl.
“We zijn trots op de uitbreiding van onze samenwerking met Azerion,” zegt Sjoerd van der Meijden, Managing Director Adswag. “Hun netwerk van publishers, gecombineerd met onze technologie, creëert een krachtige oplossing voor adverteerders die op zoek zijn naar geautomatiseerde, prestatiegerichte contentdistributie die ook nog eens volledig kan worden afgerekend op performance KPI’s.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.