Adwise opnieuw genomineerd voor prestigieuze Dutch Interactive Awards

Voor het tweede jaar op rij is Adwise genomineerd voor de prestigieuze Dutch Interactive Awards. In de categorie E-commerce neemt de case van Kees Smit het op tegen de andere genomineerde cases van HEMA , Omoda, McGregor, Jumbo en Rijksmuseumshop en strijden ze op 1 juni voor een gouden of zilveren award.
Dutch Interactive Awards
De Dutch Interactive Awards zijn dé awards voor interactief Nederland. Alle ingediende cases zijn beoordeeld op concept, design, gebruikerservaring en resultaat. Meer dan driehonderd inzendingen van meer dan 150 bureaus zorgden ervoor dat de jury uren en uren en uren bezig was om iedere casus op inhoud en kwaliteit te beoordelen. Het opstellen van de short list was een proces van fijn slijpen van meningen, onenigheid, discussies over vorm, middel, resultaat en heuse blijdschap over de cases die de jury heeft ontvangen, aldus de organisatie zelf. Het bereiken van de eindronde is daarmee al een prestatie op zich.
De ingezonden case
In de ingezonden case wordt ingegaan op de jarenlange strategische samenwerking tussen Adwise en de opdrachtgever. Deze samenwerking heeft de marktpositie van Kees Smit geen windeieren gelegd. Hoe continue innovatie, focus op de optimale omnichannelbeleving, een effectieve agile werkwijze en het letterlijk betrekken van de consument leiden tot het worden van de grootste speler in tuinmeubelen van Europa!
De presentatie
Op 12 mei mag Adwise samen met de overige genomineerden hun case aan de jury presenteren en vindt het juryberaad plaats. Binnen elke categorie zal de jury vervolgens twee winnaars aanwijzen voor een DIA Goud en een DIA Zilver award.
De uitreiking
De uitreiking van de Awards vindt plaats op donderdag 1 juni 2017 in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Bij dit hoogtepunt voor digitale bureaus worden de winnaars van de veertien categorieën van Dutch Interactive Awards onthuld tijdens een feestelijk award diner met entertainment. Er zijn in totaal 327 zeer gevarieerde en inspirerende cases aangemeld voor dertien categorieën.
Over Adwise, Your Digital Brain
Adwise is een online specialist met een full service dienstverlening als het gaat om digital business development. Dit betekent dat ze alle digital services in huis hebben. Van strategie, marketing, development en optimalisatie tot training en de inzet van professionals op locatie. Adwise heeft volledig gespecialiseerde teams in E-commerce, Leadgeneratie, Recruitment, Procesoptimalisatie, Service & Loyaliteit en Branding.
Adwise is in 2005 opgericht door Jeroen ter Laak en Gijs Westerbeek. Op basis van een resultaatgerichte aanpak waar het doel van de klant vooropstaat, is Adwise de afgelopen jaren uitgegroeid tot een bureau met ruim 70 digital professionals met vestigingen in Almelo en Utrecht. Adwise werkt zowel voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) als grote multinationals, nationaal én internationaal. Daarnaast werkt Adwise samen met sterke partners die gespecialiseerd zijn in corporate en offline marketing- en communicatie. Een diversiteit aan opdrachtgevers, waaronder Universiteit Twente, Atkins en Nedap.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.