Industry Wire

Geplaatst door aidem agency

aidem agency, dé full-service TikTok agency van de Benelux, ontvangt prestigieuze TikTok case study

Amsterdam, Augustus 2023 – Het is inmiddels welbekend dat TikTok zich heeft ontpopt tot een krachtig medium dat alle leeftijden en marktsegmenten aanspreekt. Met ruim 4 miljoen Nederlandse leden en wereldwijd 1,1 miljard actieve gebruikers, staat het video-platform centraal in de moderne marketingmix van merken. Een onderscheidende speler die deze bedrijven begeleidt in het inzetten van TikTok binnen hun marketingmix, is het Amsterdamse aidem agency. Zij ontvingen recentelijk als allereerste Nederlandse agency een prestigieuze erkenning: een officiële TikTok-case study.

aidem agency is de eerste full-service TikTok agency van de Benelux. Met een uitgebreid netwerk van digital creators en een indrukwekkende lijst aan klanten, waaronder albelli-photobox group, Disney On Ice, Unilever, American Tourister, Guhl, John Frieda en Chocoladebezorgd.nl, onderscheidt aidem agency zich door bedrijven van A tot Z te begeleiden in hun (internationale) TikTok-groeistrategie.

TikTok-case study zorgt voor wereldwijde erkenning

Een TikTok-case study wordt beschouwd als een eervolle erkenning van uitzonderlijk werk op het platform. aidem agency ontving als állereerste Nederlandse (en als tweede bureau in de EMEA-regio) deze prestigieuze vermelding. Voor het jonge bedrijf markeert deze case study een belangrijke mijlpaal. Deze waardering versterkt de autoriteit van aidem agency als pionier op het gebied van TikTok-marketing. De case study belicht zowel de successen van grote merken die met aidem agency hebben samengewerkt, als de innovatieve strategieën die het bedrijf heeft ontwikkeld om op te vallen in de TikTok-community.

aidem agency zorgt voor strategische kennis, creativiteit én directe communicatie met TikTok

Een voorbeeld van zo’n succes is de samenwerking met het cosmeticamerk Bioré. Deze toont aan dat aidem agency niet alleen de strategische kennis en creativiteit bezit om merken te laten schitteren op het online platform, maar ook de expertise heeft om tastbare sales-resultaten te behalen.

Koploper in de wereld van TikTok-marketing

Met een stevige reputatie en een missie om merken te helpen Generatie Y en Z om te zetten in loyale klanten, blijft aidem agency voorop lopen in de evoluerende wereld van TikTok-marketing. Een bijzondere troef van het Amsterdamse bedrijf is hun TikTok Universe Academy, waar zij hun eigen TikTok marketing kennis toegankelijk maken voor ZZP’ers, kleine en grote bedrijven.

“Ons team van marketingexperts, creatieve breinen en sales professionals is gepassioneerd door TikTok,” aldus Oscar Mooy, Chief of Getting Sh*t Done bij aidem agency. “Met meer dan 8 jaar ervaring in het creëren van long- en short video content, zijn we vastberaden om de meest impactvolle TikTok-campagnes voor vooraanstaande merken te ontwikkelen.”

Over aidem agency | Full Service TikTok Agency
aidem agency | Full Service TikTok Agency is de nummer één Full Service TikTok Agency en leidt de nieuwe generatie marketing. Door gebruik te maken van geavanceerde data-analyse biedt het bedrijf ongekende inzichten in het gedrag van de consument, waardoor merken hun campagnes effectiever kunnen afstemmen op hun doelgroep.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht