Geplaatst door AliExpress

AliExpress wordt de eerste officiële e-commerce partner van UEFA EURO 2024TM

Berlijn, woensdag 27 maart, AliExpress, de internationale online retail marktplaats, is het eerste e-commerce platform dat zich als exclusieve, officiële internationale sponsor verbindt aan UEFA EURO 2024TM op het moment dat de wereld uitkijkt naar een onvergetelijke sportzomer met het Europees kampioenschap voetbal 2024 in Duitsland.

AliExpress investeert miljoenen euro’s in aanbiedingen en acties tijdens UEFA EURO 2024TM. Het e-commerce platform biedt shoppers kortingen in de meest relevante categorieën, spannende interactieve spellen en kansen om prijzen te winnen, waaronder wedstrijdtickets. Dit alles maakt deel uit van AliExpress’ groeiende investeringen in Europa.

UEFA contract
Download
Sportjournalist en voormalig voetballer Valentina Maceri, voormalig Duits international Oliver Bierhoff, Gary Topp, Europees commercieel directeur van AliExpress en UEFA-marketingdirecteur Guy-Laurent Epstein (vlnr), vieren de ondertekening van het sponsorcontract. Foto: AliExpress

Miljoenen euro’s voor consumenten als beloning tijdens UEFA EURO 2024™

AliExpress doet er alles aan om in contact te komen met consumenten over de hele wereld zodat zij hun team kunnen toejuichen tijdens UEFA EURO 2024TM.

“AliExpress is er trots op een officiële partner van UEFA EURO 2024 TM te zijn. Nu het voetbalenthousiasme zich over heel Europa verspreidt, brengen we fans nog dichter bij de actie, met geweldige aanbiedingen voor een scala aan populaire en trendy producten, interactieve spelletjes en de kans om fantastische prijzen te winnen”, aldus Gary Topp, Europees commercieel directeur, AliExpress.

UEFA-marketingdirecteur, Guy-Laurent Epstein: “We zijn verheugd om AliExpress, een van de toonaangevende internationale online retail marktplaatsen, te verwelkomen als de eerste exclusieve e-commerce platformpartner voor het Europees kampioenschap voetbal mannen 2024. We zullen nauw samenwerken om de digitale ervaring van voetbalfans deze zomer zo spectaculair mogelijk te maken en hen nog meer innovatieve diensten aanbieden. Dit begint met het verstrekken van onvergetelijke prijzen aan fans, waaronder kaartjes voor het kampioenschap.”

Oliver Bierhoff, voormalig Duits international en ondernemer Global Sports Business, die samen met AliExpress en UEFA de samenwerking aankondigde: “Voetbal is een sport die mensen van over de hele wereld samenbrengt. Dat AliExpress het toernooi dit jaar steunt als nieuwe fan en trotse sponsor is geweldig nieuws voor het voetbal.”

Actief consumentenbestand groeit

De ordervolumes van AliExpress zijn, gedreven door “AliExpress Choice” exponentieel gegroeid. AliExpress Choice is de premium shoppingservice van het platform, gelanceerd in maart 2023, die gratis verzending*, snelle levering en eenvoudige retournering mogelijk maakt op een brede selectie van voordelige producten. Klanten van AliExpress hebben de Choice winkelervaring omarmd. Choice is nu goed voor bijna de helft van alle bestellingen op AliExpress wereldwijd en blijft in Europa in populariteit toenemen.
UEFA EURO 2024TM vindt plaats van 14 juni tot 14 juli 2024 in tien gaststeden in Duitsland. 24 nationale teams nemen deel aan het kampioenschap.

*Algemene voorwaarden van toepassing. Kijk op AliExpress App en website voor meer informatie.

About AliExpress
Launched in 2010, AliExpress (www.aliexpress.com) is a business-to-consumer (B2C) e-commerce platform enabling global consumers to buy directly from manufacturers and distributors in China and around the world. In addition to the global English-language version, the AliExpress platform is also available in 17 other languages. AliExpress is part of Alibaba International Digital Commerce Group.