Geplaatst door AliExpress

AliExpress-webwinkel bestaat acht jaar en viert dat met grootste sale ooit

AliExpress, een van de grootste e-commerceplatforms ter wereld, bestaat acht jaar en viert dat met de grootste kortingsactie ooit. Van 28 tot en met 30 maart 2018* profiteren de meer dan honderd miljoen AliExpress-leden in ruim tweehonderd landen wereldwijd van diverse acties. Zo ontvangen ze exclusieve rewards en profiteren ze van kortingscoupons ter waarde van in totaal meer dan tweehonderd miljoen Amerikaanse dollar. Daarbij geldt dat hoe actiever een AliExpress-lid is, hoe hoger de waarde van de kortingscoupon. Ook zijn er voor alle websitebezoekers kortingen tot vijftig procent op diverse producten.

AliExpress-klanten vermaken zich tijdens de actieperiode verder met bijvoorbeeld de Flip & Win-game. Hierin maken zij die meer dan honderd Amerikaanse dollar uitgeven, kans op een luxereis naar Hainan in China. Tijdens de warming-upperiode van 19 tot en met 27 maart 2018 kunnen bezoekers alvast kijken wat de kortingen zijn en producten in hun winkelmand plaatsen.

De wereldwijde markt voor onlinewinkelen groeit de laatste jaren exponentieel: wereldwijd met zeventien procent in 2017, in Europa zelfs met negentien procent**. In datzelfde jaar verbreedde AliExpress zijn aanbod met meer dan dertig miljoen producten in meer dan veertig productcategorieën, zoals technologie, mode, en huis, tuin & keuken.

“Onze gebruikers zijn jonge en volwassen mensen die op zoek zijn naar speciale, opvallende producten voor de beste prijs en op een unieke plek. We doen er alles aan om hun ervaring zo plezierig mogelijk te maken, zodat ze eenvoudig nieuwe merken en producten kunnen ontdekken tijdens het winkelen. Dit is ook de insteek van deze grote kortingsactie om ons achtjarig bestaan te vieren”, aldus AliExpress.

Over AliExpress
AliExpress is het b2c-e-commerceplatform van de Alibaba Group. Klanten over de gehele wereld vinden hier een grote diversiteit van kwaliteitsproducten voor een scherpe prijs. De belangrijkste doelstelling is om mensen slimmer te laten winkelen en beter te laten leven. Vandaag de dag winkelen gebruikers in meer dan tweehonderd landen op AliExpress. Pakketjes worden geleverd in landen over de gehele wereld, waaronder Nederland, België, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland.