Geplaatst door ALSO

ALSO Nederland breidt assortiment G DATA uit in ALSO Cloud Marketplace

ALSO Nederland heeft afgelopen jaar G DATA toegevoegd aan de ALSO Cloud Marketplace. Er werd gestart met G DATA oplossingen voor de consumentenmarkt. Vanaf begin juni is het G DATA assortiment in de ALSO Cloud Marketplace uitgebreid met oplossingen voor de zakelijke markt.

Vanaf nu kunnen resellers ook de beveiligingssoftware van G DATA voor netwerken, pc’s, en mobiele apparaten voor hun zakelijke en retail-klanten in de ALSO Cloud Marketplace als abonnement aanschaffen, verkopen en factureren.

“Beveiligingssoftware is niet alleen het ultieme upselling-product voor resellers, het is ook een onmisbare schakel in de IT-infrastructuur van bedrijven en consumenten. Onze goede ervaringen met de producten van G DATA hebben ons doen besluiten om G DATA als partner te selecteren voor het IT security-aanbod binnen ALSO Cloud Marketplace”, aldus Johan Jansen, Cloud Manager Benelux.

“ALSO Cloud Marketplace biedt een enorme toegevoegde waarde voor resellers die zonder vertraging, online willen kunnen inkopen, verkopen en factureren op een schaalbare wijze in een flexibele abonnementsvorm. G DATA gelooft dat zo’n flexibele, cloud-gebaseerde inkoopplaats echt de toekomst heeft en is daarom met veel enthousiasme ingegaan op het aanbod om onze oplossingen via dit kanaal aan te bieden”, aldus Dirk Cools, Country Manager G DATA Benelux.

Als kennismakingsactie zijn de diensten van G DATA de eerste maand kosteloos in ALSO Cloud Marketplace.