Geplaatst door Logeion.

André Manning nieuwe directeur Logeion

Het bestuur van Logeion heeft André Manning benoemd tot nieuwe directeur van Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. Samen met het bestuur, de leden en het verenigingsbureau gaat Manning zich richten op de ambitie om de vereniging substantieel te laten groeien en meer inhoud te geven aan Logeion als de autoriteit van het (marketing)communicatievak in Nederland.

Daarbij staan drie kerntaken centraal; voortdurende professionalisering van het communicatievak, de programmering van bestaande en nieuwe activiteiten en de positionering van het vak en de beroepsgroep.

Logeion wil een inspirerend platform zijn voor alle communicatieprofessionals in Nederland en telt op dit moment ruim 3.300 leden. Het is wereldwijd de op een na oudste beroepsorganisatie voor communicatie en kent een rijke traditie van vernieuwing sinds de oprichting 70 jaar geleden.

André Manning heeft tijdens zijn loopbaan verschillende leidinggevende communicatiefuncties vervuld bij onder meer Philips, Booking.com en Amcor. Manning begint in april bij Logeion.