Anywhere365 Reception Attendant gekwalificeerd voor Microsoft Lync 2013

Anywhere365 Reception Attendant is gekwalificeerd voor Microsoft Lync 2013. Het innovatieve dialoogmanagement systeem van softwareontwikkelspecialist Workstreampeople heeft alle benodigde testen met succes doorstaan.
Het Microsoft Lync kwalificatieprogramma voor onafhankelijke softwareleveranciers is ontworpen om ervoor te zorgen dat gekwalificeerde applicaties van Microsoft Partners voldoen aan de klantverwachtingen voor specifieke scenario’s. Met externe testen bepaalt het programma specifieke vereisten voor interoperabiliteit met Lync Server, installatie en configuratie, documentatie en ondersteuning.
Anywhere365 Reception Attendant heeft 53 testen ondergaan, gericht op implementatie, hoge beschikbaarheid, schaalbaarheid, documentatie, functionaliteit en integratie met het Microsoft Lync Platform. Het dialoogmanagementsysteem heeft alle testen met succes doorstaan.
“Na de certificatie van ons Anywhere365 Unified Contact Center, is Reception Attendant onze tweede oplossing die gekwalificeerd is voor Microsoft Lync 2013”, zegt Gijs Geurts, Managing Director van Workstreampeople. “We bieden de Lync Reception Attendant-oplossing aan boven op ons Anywhere365 Unified Contact Center platform. Dankzij de ontwerpfilosofie is de veelzijdigheid van het platform ongekend. De implementatie van Anywhere365 voor Lync wordt alleen begrensd door de verbeeldingskracht van onze klanten.”
Anywhere365 Reception Attendant voorziet bedrijven en individuele gebruikers van een complete receptiedienst binnen één gebruiksvriendelijke interface. De oplossing biedt onder meer de mogelijkheid om inkomende gesprekken te beheren, bellers te identificeren, slim door te verbinden op basis van eerder gevoerde gesprekken en integratie van Microsoft Exchange en SMS- en chat-diensten.
Het Anywhere365 dialoogmanagement systeem beschikt over krachtige business intelligence-mogelijkheden. Deze stellen organisaties in staat om belangrijke informatie te ontsluiten op basis van bedrijfsspecifieke dialoogpatronen. Hiermee is het mogelijk om personeelsinzet beter te managen, knelpunten te bepalen en proactieve beslissingen te nemen op basis van dialoogvolumes en -karakteristieken. Met alle benodigde functionaliteit en opname van de totale conversatie – ook wanneer een inkomend telefoongesprek wordt doorverbonden – houdt Anywhere365 controle over de Customer Journey van het begin van een gesprek tot het einde.
“Het Lync uitbreidingsmodel stelt partners in staat om tegemoet te komen aan additionele oplossingen voor zakelijke- en bedrijfsbrede communicatiebehoeften”, zegt Dan Benedict, Program Manager Lync ISV Qualification Program bij Microsoft. “Met het voldoen aan de vereisten van de Lync-kwalificatie is Workstreampeople’s Anywhere365 Reception Attendant beschikbaar voor klanten die op zoek zijn naar een gekwalificeerde receptieoplossing.
Workstreampeople is de ontwikkelaar en leverancier van het Anywhere365 Unified Contact Center voor Microsoft Lync 2010 Server / Microsoft Lync 2013. Als onafhankelijk softwareleverancier investeren we voortdurend in het verbeteren en ontwikkelen van onze oplossing. De oplossingen van Workstreampeople stellen organisaties in staat om hun business-resultaten en operationele efficiëntie te verbeteren.
Met het wereldwijd beschikbare Anywhere365 UCC platform neemt Workstreampeople het initiatief voor de nieuwe generatie van collaboratieve communicatieplatformen. We ondersteunen klanten vanuit onze Professional Services en ontwikkelen producten en diensten vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en Regus-kantoren in Brussel en Berlijn. Via onze Value Added Resellers bieden we ons Unified Contact Center platform en onze aanvullende diensten ook op internationale markten aan, met een primaire focus op Europa, Zuidoost Azië en Australië.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.