Industry Wire

Avnet Technology Solutions EMEA wint IBM Choice Award 2014 voor Marketing Excellence in de Benelux

Eindhoven, 13 februari 2014Avnet Technology Solutions, wereldwijd distributeur van IT-oplossingen en bedrijfsonderdeel van Avnet, Inc. (NYSE: AVT), is benoemd tot winnaar van een IBM Choice Award voor Marketing Excellence in de Benelux.

Veerle van der Linden, Senior Marketing Executive bij Avnet Technology Solutions, Benelux, won de award voor het creëren van het baanbrekende ‘Avnet IBM Smart Solutions’-partnerportaal. Met dit portaal voorziet Avnet Technology Solutions zijn IBM Business Partners in de Benelux van een groot Marketing-as-a-Service-aanbod (MaaS).

De IBM Choice Awards worden uitgereikt aan een select aantal IBM Business Partners tijdens de IBM PartnerWorld Leadership Conference in Las Vegas, Nevada (VS). Deze geselecteerde partners krijgen erkenning voor het etaleren van de IBM-waarden in hun klantcontacten en het realiseren van gemeenschappelijke doelstellingen. In verscheidene categorieën worden de Choice Awards, geselecteerd door het IBM-management in de verschillende regio’s, aan Business Partners toegekend. Daaruit blijkt IBM’s waardering voor hun effectieve zakelijke klantrelaties en hun expertise in het verkopen van IBM-oplossingen.

Het unieke MaaS-platform, gecreëerd door Veerle van der Linden, zorgt ervoor dat partners van Avnet hun bestaande proposities kunnen uitbreiden en met verscheidene IBM-oplossingen kunnen concurreren in competitieve markten. IBM Business Partners kunnen met Avnet’s MaaS-aanbod succesvolle marketingcampagnes uitrollen door een geïntegreerde multichannel-aanpak in te zetten en verbeterde online leadgeneratie-processen te gebruiken. Zo wordt groei bij partners gestimuleerd en ontstaat er meer awareness voor IBM-merken, zoals IBM PureSystems, IBM Power Systems en IBM-servers.

“Wij feliciteren Veerle van der Linden en Avnet Technology Solutions, EMEA, met de IBM Choice Award 2014 voor Marketing Excellence. Hun branchekennis, bewezen expertise in de verkoop van IBM-oplossingen en toewijding in het stimuleren van groei en meerwaarde bij hun partners blijft niet onopgemerkt”, zegt Dave Kay, VP, Global Business Partners, IBM Europe. “We zien ernaar uit om met Avnet te blijven samenwerken. Met onze gezamenlijke deskundigheid op het gebied van technologie kunnen we gemeenschappelijke bedrijfsdoelstellingen blijven realiseren.”

Miriam Murphy, senior vice president, enterprise sales and marketing, EMEA, bij Avnet Technology Solutions vertelt: “Dit wordt gezien als de ‘best practice’ in marketing en we zijn verheugd dat een marktleider als IBM deze award toekent aan een lid van ons team. Dit IBM-partnerportaal toont onze deskundigheid in het aanbieden van innovatieve oplossingen, trainingen en expertise aan resellers en eindklanten om groei in een sterk concurrerende IT-markt te bevorderen.”

Meer informatie over de IBM Choice Awards van 2014 vindt u op www-304.ibm.com/partnerworld/wps/servlet/ContentHandler/pw_com_prb_beacon.

Wilt u meer weten over IBM PartnerWorld, het uitgebreide programma voor IBM Business Partners, kijk dan op www.ibm.com/partnerworld. Dit programma biedt IBM Business Partners marketing- en verkoophulpmiddelen, trainingen, certificeringen en technische ondersteuning, met als doel nieuwe omzet te genereren en kansen in de markt te benutten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht