Geplaatst door Axoft

Axoft winnaar van KPN Channel Award 2016

Het is inmiddels traditie dat KPN jaarlijks de best presterende businesspartners tijdens een groot gala in het zonnetje zet. Op donderdagavond 18 februari was het goud voor Axoft. Met de prestigieuze Channel Award 2016 werd het beloond voor de verkoopsuccessen die het resultaat zijn van de goede service, het gedegen advies en de heldere klantfocus.

“Onze mensen maken het verschil,” zegt een trotse Edwin Kuiper. “Deze prijs is een extra bevestiging dat we met de koers die we hebben uitgezet, aansluiten bij de behoefte van onze klanten die gebruiksgemak, beheers- en kostenvoordelen wensen. We hebben onszelf niet opnieuw uitgevonden, maar gewoon goed is wat ons betreft niet goed genoeg. Onze relaties verdienen het beste van het beste en daarom leggen we de lat telkens een stukje hoger en verdiepen en verbreden we ons dienstenaanbod steeds verder. Met Axoft Easy helpen we de klant consequent vooruit en afspraken over het verlangde serviceniveau worden bij ons niet langer vastgelegd in een traditionele SLA, maar in een XLA; een Experience Level Agreement. Het gaat er namelijk niet om dat wij handelen naar het papier, maar dat onze klant 100% tevreden is.”

Axoft is een van de grootste Platina Business Partners van KPN. Als full service provider zorgen de professionals van Axoft dat IT en Telecom naadloos aansluiten op de veranderende klantwensen. Toeval of niet, op de dag van de prijsuitreiking lanceert Axoft ook de nieuwe huisstijl en de compleet vernieuwde website. Informatief en interactief en bovendien voorzien van een aantal interessante referentiecases. www.axoft.nl