AzerionOne Slaat Handen Ineen met Oracle om Brand Safety en Zichtbaarheid Capaciteiten te Versterken

Amsterdam – 9 februari 2021 – AzerionOne, een baanbrekend alles-in-een programmatic platform voor uitgevers en adverteerders in Europa, kondigt vandaag een samenwerking aan met Oracle Moat en Oracle Contextual Intelligence. Het programmatic platform, dat meer dan 1,6 miljard transacties per maand beheert en meer dan 500 miljoen gebruikers bereikt, heeft onderwerpen als contextuele relevantie, brand safety en media performance centraal gesteld in haar inzet. Met deze samenwerking zet AzerionOne een nieuwe belangrijke stap in het brengen van hoogwaardige reclame-ervaringen eveneens als betrouwbare en echte resultaten binnen haar wereldwijde inventaris.
Het waarborgen van brand safety, merk geschiktheid en zichtbaarheid zijn tegenwoordig van cruciaal belang voor adverteerders en mediabureaus. Om proactief op deze behoeften in te spelen, heeft het programmatic platform Oracle geselecteerd, de beste oplossing die aan haar visie voldoet. Dit partnerschap versterkt Azerion’s inzet om een betrouwbaar en veilig ecosysteem te bieden voor haar belanghebbenden.
Door de integratie met Oracle Contextual Intelligence, verzekert AzerionOne adverteerders dat hun advertenties worden geleverd in een veilige en relevante omgeving. Oracle Contextual Intelligence is een technologie die niet afhankelijk is van persoonlijke identificeerders om de marketingresultaten te verbeteren door ervoor te zorgen dat advertenties worden weergegeven op relevante advertentieruimtes met de juiste contextuele inhoud. Door geautomatiseerd leren en diepgaande linguïstische ervaring te combineren, evalueert Oracle Contextual Intelligence de inhoud van webpagina’s, zodat adverteerders de contextuele omgevingen kunnen vinden die aansluiten bij hun merk en tegelijkertijd de risico’s van negatieve of ongeschikte inhoud kunnen vermijden. De technologie kan ook worden gebruikt om advertenties te plaatsen in contexten die meer geschikt en impactvol zijn voor de merken.
Dankzij de verificatiemogelijkheden van Oracle Moat, maakt AzerionOne het eenvoudiger om advertentie zichtbaarheid prestaties te meten en biedt het een betere transparantie binnen haar inventaris. Adverteerders en mediabureaus kunnen met vertrouwen gebruik maken van deze hoogwaardige inventaris om hoogwaardige prestaties te behalen.
“Voor adverteerders is het net zo belangrijk om te weten dat hun advertentiebudget in een veilige en relevante omgeving wordt besteed, als dat het efficiënt en voor een goede prijs is besteed. Wij zijn er trots op dat we beide tegelijk kunnen aanbieden en onze samenwerking met Oracle vergroot de stabiliteit en geloofwaardigheid van dat aanbod nog verder”, zegt Sebastiaan Moesman, Chief Revenue Officer bij Azerion.
“Marketeers wenden zich steeds vaker tot technologische reclame oplossingen om er niet alleen voor te zorgen dat hun advertenties door echte kijkers worden gezien, maar ook dat ze in merk veilige omgevingen verschijnen”, zegt Derek Wise, Chief Product Officer bij Oracle Data Cloud. “We zijn verheugd om met AzerionOne samen te werken om haar merkveiligheid en zichtbaarheid-mogelijkheden te versterken, en haar klanten een betrouwbare en hoogwaardige advertentie-ervaring te bieden.”
Over AzerionOne
AzerionOne is een baanbrekend alles-in-een programmatic platform voor uitgevers en adverteerders in Europa. Dit programmatic platform is geïntegreerd in het ecosysteem van Azerion. AzerionOne biedt de modernste advertentie oplossingen aan adverteerders en uitgevers via haar eigen advertentie platform dat het mogelijk maakt om video, display en native inventaris te kopen en verkopen via alle digitale media kanalen, d.w.z. mobiel, tablet en desktop.
Het programmatic platform biedt betrouwbare, echte en schaalbare resultaten voor adverteerders en monetisatie oplossingen voor uitgevers. Met meer dan 100.000 adverteerders en duizenden uitgevers, beheert AzerionOne meer dan 1,6 miljard transacties per maand.
Over Oracle
Oracle biedt suites van geïntegreerde applicaties plus veilige, autonome infrastructuur in de Oracle Cloud. Voor meer informatie over Oracle (NYSE: ORCL) kunt u terecht op oracle.com.
Trademarks
Oracle en Java zijn geregistreerde handelsmerken van Oracle Corporation.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.