Industry Wire

Geplaatst door TeamForce Online Marketing Solutions

Bazoon en TeamForce annonceren Inbound Marketing Strategie Nederland

Door middel van een LIVE webinar werden bedrijven op 25 augustus j.l. in staat gesteld vanaf hun werkplek online, LIVE de webinar te volgen en in interactie met spreker Bram van Ast in te gaan op de toepassing van Inbound Marketing voor organisaties met groei in klanten en omzet als belangrijkste item.

Basis voor het Inbound Marketing Systeem, waarin niet alleen software, maar ook methodiek een rol speelt, vinden Bazoon en TeamForce in hun partnership met het Amerikaanse HubSpot, dat binnen 4 jaar ruim 3000 klanten bedient met deze software. Na de doorloop van het certification program, zijn TeamForce en Bazoon Certified Partner van HubSpot voor Nederland en Europa.

“ Het is belangrijk dat Nederlandse organisaties gaan beseffen dat Inbound Marketing NU aan de orde is, niet over twee jaar. Eén van de gevolgen van Internet is dat er een belangrijke verschuiving plaatsvindt in de wijze van marketing en verkoop.”

Inbound Marketing blijkt nog een relatief onbekend begrip te zijn onder Nederlandse marketeers en organisaties. Daar zijn de bedrijven Bazoon en TeamForce zich van bewust.
“We weten dat we hiervoor aandacht moeten besteden aan methodiek en kennis op dit vlak binnen Nederlandse bedrijven. Ons blog, onze webinars, downloads, trials en demo’s zetten we in om bedrijven wakker te schudden en kennis te laten maken met deze methode. Om de vertaalslag te maken naar concrete toepassing van Inbound Marketing én de te verwachten resultaten. We nemen de rol op ons om bedrijven voor te gaan, te ‘educaten’ op dit vlak. Want niet meegaan, is achterlopen.“

Meer informatie over Inbound Marketing en webinars wordt verstrekt via:

http://blog.bazoon.nl
http://www.teamforce.com/webinar
http://www.bazoon.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht