Industry Wire

Geplaatst door Beelert

Beelert betreedt de Sloveense markt met B2B Goes Digital event in Ljubljana

Beelert, de software oplossing die website bezoekers verandert in internationale B2B leads, is nu ook actief in Slovenië. De grootste bank van Slovenië (NLB) was 24 februari het toneel van B2B Goes Digital, een samenkomst tussen Nederlandse en Sloveense marketing en sales professionals om kennis uit te wisselen. De Nederlandse ambassadeur Bart Twaalfhoven en Beelert partners Maxim Spek (CEO Prospex) en Boudewijn Wildeman (Head of Global Digital Center of Excellence van DLL) deelden hun perspectieven uit de politiek en de praktijk. B2B Goes Digital gaf maar weer eens aan dat in de Online wereld de grenzen verder vervagen, maar het persoonlijk contact via een event als deze essentieel is.

Nederlandse perspectieven gedeeld vanuit de politiek en de praktijk

De Nederlandse ambassadeur Bart Twaalfhoven vertegenwoordigde Nederland als de huidige houder van het EU-voorzitterschap. In zijn openingstoespraak benadrukte hij de dat de EU innovatieve industrieën moet stimuleren en barrières om internationaal zaken te doen weg te nemen. Om praktische perspectieven te delen waren Maxim Spek van Prospex en Boudewijn Wildeman van DLL uitgenodigd. Zij deelden hun visie op Digital B2B marketing en sales met de aanwezige Sloveense professionals. Zij kregen praktische inzichten voorgeschoteld om online en offline verkoop nog beter op elkaar af te stemmen en hoe het is om ook grotere organisaties stappen te laten nemen in de digitale wereld.

Slovenië als poort naar oost Europa

Naast de waardevolle content was er ook ruimte voor de aanwezigen startups om zichzelf te presenteren. Pitchen is heel normaal in Nederland, maar in Slovenië nog een vrij nieuw concept. Daarom was het geweldig om te zien dat 13 Sloveense startups het podium betraden om hun bedrijf te presenteren in slechts 1 minuut. Daarin was wel duidelijk dat Slovenië een behoorlijk geavanceerde digitale markt is en genoeg kansen biedt. Wat Slovenië daarnaast interessant maakt, is dat het een toegangspoort vormt naar het oosten van Europa. B2B Goes Digital gaf maar weer eens aan dat in de Online wereld de grenzen vervagen, maar het persoonlijk contact essentieel is om een nieuwe markt te betreden. Kijk voor meer informatie op www.beelert.com of voor de video op www.linkedin.com/company/beelert.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht