Industry Wire

Geplaatst door Premium Plus

Belgische CX-specialist Premium Plus opent kantoor in het Verenigd Koninkrijk

Antwerpen/Londen, – Naast het hoofdkantoor in Antwerpen en het Franse bijkantoor in Lille, opent Premium Plus nu een vestiging in de Britse hoofdstad Londen. Daarmee zet de Belgische specialist in advies en online oplossingen voor customer service, support en sales, voet aan grond in het Verenigd Koninkrijk.
Voor Kurt Pinoy, stichter en CEO van het bedrijf, is het een logische stap waarmee hij de steile ambities van Premium Plus kracht bijzet: “Londen is en blijft een belangrijk economisch centrum in de ruime regio. Heel wat bedrijven houden er ook in de toekomst hun Europees hoofdkantoor aan. Als we met Premium Plus een toonaangevende speler willen worden op het continent, moeten we aan de overkant van het kanaal actief zijn.”

Een tool is nog geen oplossing
Pinoy richtte Premium Plus op in 2012 met de ambitie bedrijven aan de best mogelijke softwaretools te helpen om hun klanten correct en efficiënt te bedienen en dat via om het even welk digitaal en online communicatiekanaal. Aan dergelijke customer experience tools is er geen gebrek, aan de nodige expertise om de juiste technologische keuzes te maken en een correcte implementatie te verzekeren des te meer.

“Met de tools ben je op zich niets. Je moet ze ook weten te gebruiken en op elkaar af te stemmen.”, aldus Pinoy. “Heel wat bedrijven halen daardoor niet het beoogde rendement op hun investeringen in omnichannel communicatie. Daar maken wij het verschil.”

Premium Plus helpt klanten de juiste tools te kiezen, integreren én gebruiken. Daarbij zet het bedrijf in op Zendesk. Dat is een toonaangevende speler in applicaties voor customer support en sales. Met Zendesk Sunshine heeft het bedrijf bovendien een softwareplatform in huis dat snel aan populariteit wint bij ontwikkelaars wereldwijd. Ook Premium Plus maakt er gebruik van om applicaties op maat te bouwen voor zijn klanten. Daarnaast integreert het bedrijf de Zendesk tools ook met gespecialiseerde oplossingen voor onder meer callcenters (Aircall), chatbots (Chatlayer, BotXO), en klantensurveys (Hello Customer, Surveypal).
Premium Plus groeide in geen tijd uit tot de belangrijkste integrator van Zendesk in België, Nederland en Frankrijk, met meer dan 500 actieve klanten waaronder Carrefour, Q8, De Lijn en Club Brugge. De resultaatgedreven aanpak van het bedrijf slaat aan.

Pinoy hoopt dat ook het Verenigd Koninkrijk overstag gaat: “Het nieuwe kantoor is gevestigd op een steenworp van het iconische Trafalgar Square en moet de fysieke gateway vormen voor die ambitie. Het is een fantastische kans om onze horizon te verbreden en ons op de internationale markt te begeven.”

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht