Industry Wire

Geplaatst door Evident P.R.

Betere klantenservice via alle kanalen nu eenvoudig toegankelijk en betaalbaar

KANA Software, Inc. introduceert vandaag de nieuwe versie van de cloud klantenservice-suite KANA Express, voorheen Trinicom genaamd. Hiermee kunnen organisaties grote toegevoegde waarde realiseren door eenvoudig toegankelijke en betaalbare klantenservice te bieden via alle kanalen, van telefoon en chat tot e-mail en social media. KANA is wereldwijd marktleider op het gebied van klantenservice-oplossingen.

De nieuwe versie geeft de klantenservice-medewerkers de mogelijkheid meer klantinteracties efficiënt te beheren en essentiële klantinformatie te bekijken binnen de betreffende context. Hierdoor zijn medewerkers in staat om klanten op een consistente manier service te verlenen die gewaardeerd wordt. "KANA Express is bewust afgestemd op de behoeften van middelgrote organisaties,” legt James Norwood, Chief Marketing Officer van KANA Software, uit. “De alternatieven zijn vaak complex, nemen veel tijd in beslag om te implementeren of hebben hun lage kosten te danken aan hun mindere functionaliteit. KANA Express biedt daarentegen een complete, betaalbare oplossing voor alle contactkanalen, die middelgrote bedrijven snel kunnen implementeren om een direct rendement te bewerkstelligen.”

Betaalbare cloud oplossing
KANA Express is zo gebouwd dat het systeem gebruik maakt van flexibele cloud computing. De oplossing beheert inkomende telefoongesprekken, e-mail, live en geautomatiseerde chat, sociale media en web selfservicekanalen. Dit zonder de kosten en complexiteit waar traditionele systemen vaak mee gepaard gaan. KANA Express is in staat mee te schalen om zo honderden of duizenden interacties per dag te ondersteunen. KANA Express integreert bovendien naadloos met andere front- en backoffice systemen. Het systeem biedt flexibele abonnementen en serviceregelingen en tevens een snelle implementatie en training.

Nieuwe functionaliteiten
KANA Express bevat een aantal nieuwe functies, zoals een hypermoderne gebruikersinterface (UI), contextueel kennismanagement en een geavanceerde rapportage en analyse. Met de moderne gebruikersinterface realiseren medewerkers een hoger oplossingspercentage bij het eerste contact met de klant, terwijl de verwerkingstijden teruglopen en de kwaliteitsscores stijgen. Met contextueel kennismanagement wordt de relevante interactie- en contactgeschiedenis weergegeven aan zowel medewerkers als klanten die gebruikmaken van selfservice via het web. De geavanceerde rapportage en analyse tillen de klantenservice naar een hoger niveau. Hiermee worden de diepte, breedte en toegankelijkheid van klantenservice-statistieken en KPI’s verbeterd.

Nieuwe gebruikersinterface
KANA Express heeft een moderne, gebruiksvriendelijke interface voor Internet Explorer, Chrome, Firefox en Safari browsers. Het systeem biedt kennis, hulp en de beste opties geheel automatisch – en alles binnen de context -. Medewerkers besparen tijd terwijl ze consistentere antwoorden bieden aan hun klanten. Aanvullende verbeteringen spelen in op de rol van live chat in de hedendaagse verwachtingen van de klant.

Beter zicht op trends voor beslissingen
De nieuwe, geavanceerde analyse biedt complete controle op prestatierapporten, trendanalyses en prognoses. De klantenserviceteams kunnen problemen voorblijven en kansen omzetten in activiteiten die omzet genereren. De nieuwste versie borduurt voort op het bestaande raamwerk voor rapportage en analyse, is volledig configureerbaar en levert verbeterde grafische visualisatie- en rapportage-opties.

Aanpasbare interface
De nieuwe Agent Experience UI past zich aan het gebruik op mobiele apparaten, zoals tablets, aan. De interface voldoet aan Sectie 508/drempelvrij voor personen met een beperking. Middelgrote bedrijven zijn nu in staat overal in de wereld zaken te doen! Met standaard geleverde -op de gebruiker aan te passen- tijdzones, internationale adresvalidatie en ondersteuning voor 30 talen, waaronder volledige ondersteuning voor DBCS-tekens.

“De uitgebreide ondersteuning van meerdere talen van KANA Express zal ons vermogen om klanten over de hele wereld van dienst te zijn verder versnellen”, zei Julie Mills, Customer Care Center supervisor bij Universal Electronics Inc. uit Enschede, wereldwijd marktleider op het gebied van draadloze bedieningstechnologie voor thuis. “KANA Express geeft onze medewerkers de nodige tools om klanten, ongeacht hun geografische locatie, consistent en nauwkeurig bij te staan. Dit kan zowel via de traditionele als digitale communicatiekanalen van hun keuze. KANA Express verkort de tijd en verlaagt de kosten die nog niet zo lang geleden gemoeid gingen met het bieden van ondersteuning via veel verschillende kanalen.”

Over KANA Software
KANA begrijpt de waarde van een goede klantervaring. Er is kennis van elk kanaal waarmee er met – en over – bedrijven, producten en diensten kan worden gecommuniceerd. KANA biedt on site en in de cloud oplossingen voor grote organisaties en het middenbedrijf. De context van elke zoektocht van een klant wordt geïntegreerd en bijgehouden voor elke medewerker en alle web, sociale en mobiele ervaringen. Mede hierdoor zorgen de oplossingen van KANA voor een verminderde verwerkingstijd, verhoogde oplossingspercentages en een verbetering van de Net Promoter Scores (NPS) bij meer dan 900 bedrijven en overheidsinstanties. Hieronder vallen veel Fortune 500 bedrijven en meer dan 250 overheidsinstellingen. KANA helpt bij het realiseren van gedifferentieerde en gepersonaliseerde klantervaringen die gewaardeerd worden.

KANA is een geregistreerd handelsmerk van KANA Software, Inc. Alle andere bedrijfs- en productnamen kunnen handelsmerken van hun respectievelijke eigenaren zijn.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht