Geplaatst door LINDA

Blendle digitaliseert 17 jaar LINDA

Vanaf vandaag kan iedereen onbeperkt de LINDA. lezen op Blendle. Om dat te vieren is het complete LINDA.-archief door Blendle gedigitaliseerd. Meer dan 40.000 pagina’s uit de reguliere LINDA., maar ook uit alle specials zoals LINDA.meiden en LINDA.loves mogen vanaf nu ongelimiteerd worden gelezen en doorgebladerd.

“Deze zomer valt er op Blendle genoeg te (her)ontdekken voor fans van LINDA.,” zegt Blendle-oprichter Alexander Klöpping. “Alle spraakmakende interviews, opvallende fotoreportage’s en iconische covers zijn vanaf nu allemaal beschikbaar in onze app en op de website.”

Ook bij LINDA. zijn ze enthousiast zegt Jildou van der Bijl, creatief directeur LINDA. & Net5. “We zijn blij dat Blendle ons geholpen heeft met deze enorme klus, waardoor het rijke LINDA.-archief vanaf vandaag met één druk op de knop doorzoekbaar is..”

De Blendle-redactie zet de komende weken doorlopend zijn favorieten uit nieuwe en oude edities op een rijtje in de app en op de website om lezers een handje te helpen, maar ook vanuit LINDA. komt er versterking. “Jildou van der Bijl, oud-hoofdredacteur zet binnenkort haar ultieme favorieten uit 17 jaar LINDA. op een rij,” zegt Klöpping.

Alle edities van LINDA., LINDA.meiden, LINDA.loves, LINDA.man en de L’HOMO. kunnen via de Blendle-website en app worden doorgebladerd. De duizenden artikelen zijn inbegrepen bij het Blendle Premium-abonnement.

____
Over Blendle: Meer dan 80.000 mensen lezen op dit moment via Blendle Premium. Voor 9,99 per maand ontvang je een dagelijkse selectie uit alle kranten en tijdschriften die aansluit bij je leesvoorkeuren. Ook kun je luisteren naar voorgelezen artikelen en bladert iedereen onbeperkt door meer dan 60 tijdschriften, waaruit alles gratis mag worden gelezen.

Over LINDA.: LINDA. is een toonaangevend mediabedrijf waar kwaliteit voorop staat. Bij LINDA. werkt een energiek team dagelijks vol lef, liefde en plezier aan alle extensies van LINDA. Inmiddels is het merk uitgegroeid van magazine tot vooruitstrevend crossmedia bedrijf. Naast de social media en het digitaal interactief platform LINDA.nl zijn er printtitels LINDA., LINDA.meiden en de special LINDA.loves. LINDA. maakt onderdeel uit van Talpa Network.