Industry Wire

Geplaatst door BloomReach

BloomReach sluit strategisch partnership met SAP Hybris

Experience & Personalization-oplossing stelt bedrijven in staat om unieke en relevante digitale ervaringen te creëren

MOUNTAIN VIEW/AMSTERDAM — 22 maart 2018 — BloomReach, aanbieder van software voor gepersonaliseerde digitale klantervaringen, heeft een strategisch partnership met SAP Hybris bekendgemaakt. Als onderdeel van het partnership heeft BloomReach een Experience & Personalization-oplossing ontwikkeld die per direct beschikbaar is in het SAP® App Center, de digitale marktplaats voor SAP partner-producten. BloomReach Experience & Personalization is ontwikkeld voor integratie met SAP Hybris Commerce-software.

De integratie van BloomReach Experience & Personalization met SAP Hybris Commerce stelt bedrijven in staat om unieke en relevante digitale ervaringen voor hun klanten te creëren voor al hun digitale omgevingen. De BloomReach-oplossing voor SAP Hybris Commerce is een extensie van het BloomReach Digital Experience Platform (DXP) en kan worden geïntegreerd in een SAP Hybris Commerce omgeving.

“De beschikbaarheid van een Experience & Personalization-oplossing voor klanten die zowel BloomReach als SAP Hybris Commerce gebruiken helpt merken om nieuwe standaarden te zetten als het gaat om interactie met hun publiek”, zegt Raj De Datta, CEO en co-founder van BloomReach. “Door relevante content en 1-op-1-gepersonaliseerde e-commerce te combineren, zijn bedrijven in staat om een persoonlijke band met hun klanten op te bouwen wat uiteindelijk zal resulteren in een hogere omzet en een versterkte klantloyaliteit.”

“Met deze oplossing kunnen klanten die SAP Hybris Commerce gebruiken, versneld profiteren van de toonaangevende Experience- en Personalisatieproducten van BloomReach”, vult Paul Lynch, managing director en AVP van LiveArea EMEA, aan. LiveArea hielp BloomReach als SAP Hybris Gold Certified Partner bij het ontwikkelen van de SAP Hybris Commerce extensie. “Wij zijn bijzonder verheugd dat de BloomReach-extensie nu in het SAP App Center beschikbaar is en staan klaar om klanten te ondersteunen bij de implementatie ervan.”

BloomReach DXP is een radicaal open, extreem veelzijdige en intrinsiek intelligente oplossing die bestaat uit BloomReach Experience (Marktleider in de Gartner Magic Quadrant for Web Content Management 2017 (1)) en het AI-gestuurde BloomReach Personalization. BloomReach werd in de Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms 2018 als Visionair beoordeeld (2).

Over BloomReach

BloomReach is een bedrijf uit Silicon Valley dat het eerste open en intelligente Digital Experience Platform (DXP) op de markt brengt. In de Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms 2018 werd het bedrijf als Visionair beoordeeld. BloomReach verbetert de customer experience om het pad naar conversie te versnellen, de omzet te verhogen en loyale klanten te genereren.

Met applicaties voor content management, site search, page management, SEO-optimalisatie en role-based analytics biedt BloomReach een centraal platform voor iedereen die zich met de customer experience bezighoudt om gezamenlijk op intelligente wijze de bedrijfsresultaten te verbeteren. De BloomReach Web Relevance Engine begrijpt content en gebruikers op basis van algoritmes en combineert daarvoor gegevens met betrekking tot vraag en intentie van over het hele internet. De toonaangevende BloomReach-tools ontketenen de krachtige menselijke creativiteit om omnichannel klantervaringen schaalbaar te verbeteren. Samen zorgen mens en machine zo voor miljoenen dollars aan bewezen incrementele verkoop.

Het BloomReach-portfolio bestaat uit klanten als NS, Randstad, de Politie, ANWB, Bayern München, Staples en Mailchimp. BloomReach werd in 2009 opgericht in Mountain View, Californië, en beschikt over vestigingen wereldwijd, waaronder in Amsterdam. Het bedrijf wordt gesteund door de volgende investeringsmaatschappijen: Bain Capital Ventures, Battery Ventures, NEA, Salesforce Ventures en Lightspeed Ventures. Meer informatie: www.bloomreach.com

(1) Bron: Gartner, Inc. “Magic Quadrant for Web Content Management,” by Mick MacComascaigh, Jim Murphy, July 26, 2017
(2) Bron: Gartner, Inc. “Magic Quadrant for Digital Experience Platforms,” by Jim Murphy, Gene Phifer, Gavin Tay, and Mike Lowndes, January 17, 2018

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht