Boek over huishoudwinkel Blokker op komst

Komende maand brengt uitgeverij Tens Media een boek over de bekende huishoudconcern uit met de titel ‘Blokker: Huishoudwinkel in crisistijd’
Het boek vertelt de geschiedenis van de bekende winkelketen en hoe de economische recessies wist te overleven. Na de economische recessie van 2008 en het overlijden van Jaap Blokker verkeert het bedrijf nu opnieuw in crisis. De Blokker-winkels zijn na een miljoenen investering door de familie gerestyled, maar lijden fors verlies. Het concern krimpt in: van de zeven winkelformules blijft alleen Blokker over en duizenden medewerkers verliezen hun baan. Zal Blokker deze crisis te boven komen, of komt er een einde aan het succesverhaal van deze familiedynastie in huishoudelijke artikelen?
Journalist Bas Nieuwenhuijsen (o.a. ANP, NOS, Aether, Spreek’buis en VGOmedia Magazine) en mediaondernemer Richard Otto (Tens Media), bekend van de bestsellers ‘Verdwenen Merken’ en ‘Vroom & Dreesmann’ geven met dit boek inzicht in de rijke geschiedenis van deze oerhollandse winkelketen.
Het boek komt eind juni uit en zal tot een week voor beschikbaarheid worden geactualiseerd.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.