Boels kiest voor KickSo als digital agency

Boels heeft na een uitgebreid pitchtraject gekozen voor KickSo als digital agency. KickSo wordt verantwoordelijk voor de digitale strategie en uitvoering rondom de lentecampagne van Boels.
Claudia Voncken – Manager E-commerce Boels Rental: “We willen met deze campagne zorgen dat Boels top-of-mind is bij onze doelgroep én dat blijft gedurende het drukke lenteseizoen. Daarbij ligt de focus op de productgroepen Grondverzet en Tuin & Groenonderhoud. Via de media inzet benadrukken we, met een vette knipoog, dat er heel wat mis kan gaan op een project. Met behulp van professioneel materieel en de juiste expertise minimaliseer je het risico op problemen. Daarom zeggen we ook: ‘Don’t break your project. Boels your project’.
Voor de uitvoering van de campagne hebben we gekozen voor een samenwerking met KickSo. Wij zaten vanaf het begin met de inhoudelijke specialisten aan tafel, die ervaring hebben met grote internationale campagnes. Zij hebben ons overtuigd met een heldere kanaalstrategie, waarmee onze doelen voor zowel brand consideration als conversie gewaarborgd zijn. We kijken samen uit naar een succesvolle campagne!”
Johan van Gool – Founder KickSo digital agency: “Boels zit middenin een digitale marketing transitie en wij mogen Boels gaan ondersteunen als strategisch, maar ook uitvoerend bureau. In deze campagne hebben wij gekeken naar verschillende zaken die belangrijk zijn voor de branding / performance doelstellingen van Boels. Wij hebben een strategie uitgerold om het budget zo efficiënt mogelijk in te zetten, over de gehele campagne en per land. Zo wordt Boels top-of-mind binnen de doelgroep en maximaliseren we het aantal conversies. Aan het begin van de lente zijn we gestart met de campagne, die inmiddels zo’n anderhalve maand draait.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.