BRAND NEW DAY kiest Wuzzon Company voor online leadgeneratie

Brand New Day brengt de online lead generatie activiteiten onder bij Wuzzon Company. De uitdager op de financiële markt werft onder andere nieuwsbriefinschrijvers en aanvragen voor informatiepakketten via campagnes van Wuzzon Company
Laagdrempelige campagnes
Dajo Rodrigo, online marketeer bij Brand New Day: ”Online leadgeneratie is voor ons een belangrijke bron voor klantwerving. Financiële dienstverlening is voor veel consumenten geen dagelijkse kost. De campagnes van Wuzzon Company zijn laagdrempelig, zodat we ook consumenten bereiken met een latente behoefte. Deze groep is zich vaak niet bewust dat ook zij mogelijk 1 van de 6 miljoen afgesloten woekerpolissen in Nederland bezitten.”
Waardevolle database
Naast de directe aanvragen bouwt Brand New Day ook een waardevolle double opt in e-maildatabase op van geïnteresseerden en potentiële klanten. Louise Verschuren,mede oprichter Wuzzon Company: ” Binnen de campagnes sturen wij op de best mogelijke ROI voorin dit geval Brand New Day. Elk contactmoment met de opgebouwde prospectbase, kan leiden tot nieuwe klanten. Het loont dus om te investeren in eigen bereik.”
Regelgeving
Leadgeneratie voor de financiële sector is aan strikte regels verbonden door de AFM. De campagnes van Wuzzon Company voldoen hier aan.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.