Industry Wire

Geplaatst door Brandnew

Brandnew Amsterdam breidt expertise uit met komst Eric van den Wildenberg

Per 1 oktober is Eric van den Wildenberg gestart bij Brandnew Amsterdam als Business Director Merkactivatie. Brandnew Amsterdam versterkt hiermee haar expertise portfolio met gespecialiseerde merkactivatie kennis.

Eric is afkomstig van Total Design, waar hij de laatste jaren onder andere de leiding had en partner was van Total Design Campaign. Eric gaat de marketingactivatie-propositie van Brandnew verder ontwikkelen voor haar bestaande en nieuwe klanten. Met zijn recente ervaring op Dirk van den Broek, Nationale Nederlanden, Radboud Universiteit, APG, VBO, e.v.a. is hij een mooie aanvulling op de huidige designpropositie.

Bob van der Lee, CEO Brandnew Amsterdam, “Het is en blijft een raar fenomeen dat we voor vele klanten sterke merken ontwikkelen maar zodra deze de markt betreden er weinig aandacht meer is voor het brand design. Het is juist in deze fase cruciaal de juiste toon te raken en dit kan op zoveel meer manieren dan een klassieke advertising campagne. We willen en kunnen dat nu ook aanbieden voor onze klanten.”

Eric van den Wildenberg: “Het is mooi de opgedane merkactivatie-kennis door te kunnen ontwikkelen bij een club als Brandnew. Wil je echt 360 brand design toepassen dan hoort de merkactivatie hier gewoon bij.”

Over BrandNew Brand Activation

Een commercial break als startsein om koffie te gaan zetten, de banners waar je nóóit op klikte, de pre-roll waar je de aftellende seconden weg zit te kijken om op ‘overslaan’ te klikken. De prikkels zijn zo overdadig dat we ons ervoor afsluiten en doorgaan waar we mee bezig waren. Dat kan anders, dat moet anders vinden wij. Weg van de gebaande paden. Van de zogenaamde veilige keuzes in uitwerking, media en middelen. Wij gaan voor merkactivatie met impact, met effect. Het doet iets met je en laat je niet los. Het komt binnen en zet je in beweging. Dat realiseren we met de kracht van creativiteit en de magie die ontstaat wanneer de samenwerking tussen merk en bureau een ultiem hoogtepunt bereikt.

Dit is ons speelveld, waarin wij excelleren. In co-creatie impactvolle communicatieconcepten tot leven laten komen die vervolgens slim worden uitgerold. Daar krijgen wij energie van. Energie die we maar wat graag delen met onze relaties en partners. Want merkactivatie, daar zijn wij nooit klaar mee, daar raken we niet over uitgepraat. Nieuwsgierig hoe dit voor jou zou kunnen werken? Voor jou merk, jouw organisatie, product of dienst?

Meer weten? https://brandnew-amsterdam.com/brand-activation/

Over Brandnew

Brandnew Brand designers bestaat dit jaar 25 jaar er werkt voornamelijk voor klanten in de FMCG en luxury branding. Brandnew Amsterdam groeit door en heeft inmiddels hubs in Praag, Los Angeles & Singapore. Brandnew gelooft in de kracht van een sterk merk en gebruikt brand design als business driver. Brandnew doet dit vanuit een 360 graden filosofie van strategie tot implementatie op zowel corporate, retail, packaging gebied en nu dus ook activatie. Brandnew werkt met een compact team van ervaren professionals voor zowel nationale als internationale accounts op B2C en B2B gebied.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht