Budbee verzorgt klantvriendelijke en klimaatneutrale pakketbezorging voor H&M

Amsterdam, 17 februari 2021 – H&M kiest voor logtechbedrijf Budbee als nieuwe toevoeging aan haar last-mile delivery opties. Hiermee kan de shoppende consument tijdens het uitchecken kiezen voor een nieuw niveau van service en duurzaamheid voor de pakketbezorging. Met Budbee bepalen klanten van H&M zelf de bezorgtijd en -plek van hun bestelling én kunnen ze het pakketje real time volgen.
H&M en Budbee, beiden met roots in Zweden, delen ambitieuze doelen op het gebied van klimaatverbetering. Doordat de pakketten ‘s avonds worden bezorgd, is het percentage successen bij de eerste afleverpoging van Budbee erg hoog (98%). Daarnaast streeft Budbee naar 100 procent fossielvrije bezorging tegen het eind van 2021. Budbee heeft bewezen een waardevolle investering te zijn voor e-commerce spelers die service voor hun klanten hoog in het vaandel hebben. Voor deze bedrijven neemt zowel orderwaarde, het aantal terugkerende klanten én aankoopfrequentie gemiddeld toe na introductie van Budbee.
“Met een groeiende online markt is transport een belangrijk aandachtspunt voor H&M. We bekijken altijd hoe wij onze klanten de beste en meest duurzame services kunnen bieden. Ik ben daarom verheugd dat we nu deze leveringservice bieden”, aldus Susan Krau, country manager H&M Nederland.
H&M kiest voor logtechbedrijf Budbee als nieuwe toevoeging aan haar last-mile delivery opties. Hiermee kan de shoppende consument tijdens het uitchecken kiezen voor een nieuw niveau van service en duurzaamheid voor de pakketbezorging. Met Budbee bepalen klanten van H&M zelf de bezorgtijd en -plek van hun bestelling én kunnen ze het pakketje real time volgen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.