Geplaatst door bunq

bunq introduceert volledig mobiele betaalvorm voor horeca in heel Nederland!

Vanaf vandaag kunnen horecaondernemers klanten laten betalen met alleen hun mobiele telefoon. Door de samenwerking met Eijsink Afrekensystemen, Kassanet Pieterse en Countr POS zijn bunq-betalingen via QR-code nu voor alle horecazaken in Nederland mogelijk!

Bouwen aan het betaallandschap van de toekomst
De nieuwste bank van Nederland gelooft dat bankieren veel makkelijker en beter kan. Ook in de horeca. Samen met Eijsink Afrekensystemen, Kassanet Pieterse en Countr POS introduceert bunq daarom vandaag een volledig mobiele betaalvorm, geschikt voor alle horeca in Nederland. Rene Eijsink, commercieel directeur van Eijsink Afrekensystemen: ”Na een gezellige avond uit komt altijd de rekening. Wij willen de afhandeling daarvan voor horeca en klanten zo makkelijk en leuk mogelijk maken. Wij onderzoeken daarom nieuwe manieren voor cashless betalen. Het real-time betaalplatform van bunq biedt daar een simpele, snelle en zeer betrouwbare oplossing voor. Klanten hoeven nooit meer te wachten op een ober die de pinterminal naar de tafel brengt. Alles wat je nodigt hebt is je smartphone!”

Betalen via QR-code
De methode is simpel: bunq-gebruikers scannen met hun bunq-app een QR-code die wordt geprint op de bon of getoond op de kassa. Zij ontvangen en accepteren het betaalverzoek dat in de app verschijnt. De horecaondernemer ontvangt de betaling direct op zijn bunq-rekening. Klanten kunnen de rekening vervolgens meteen splitten en verrekenen met vrienden in de bunq-app. Ali Niknam, CEO en Founder van bunq: ”Wat bunq en horecaondernemers bindt is dat wij het mensen naar de zin willen maken. Omdat je alleen je smartphone nodig hebt is deze betaalvorm een stuk sneller dan pin- of cashbetalingen. Daarnaast worden bunq-betalingen altijd real-time verwerkt, waardoor horecaondernemers en klanten precies weten wat er op hun rekening staat. Ook tijdens feestdagen en in het weekend. Omdat de volledige bon zichtbaar blijft in de bunq-app, kan je de details van transacties altijd terugkijken. Dat is handig voor de horecaondernemer én klant.”

Bezoek bunq op de horecava!
Horecaondernemers die gebruik willen maken van de QR-betalingen van bunq kunnen contact opnemen met Eijsink Afrekensystemen, Kassanet Pieters en Countr POS. Tot en met 12 januari staat bunq ook op de Horecava bij stand 01.353. Kom langs voor meer innovaties op het gebied van cashless betalen. Join bunq, bank of the free!

Over bunq
bunq is thought leader in het ontwikkelen van nieuwe toepassingen in bankieren. Het openen van een rekening is gratis voor particulieren. Zakelijke klanten betalen uitsluitend voor gebruik. bunq is de eerste greenfield bank in meer dan 35 jaar en heeft het doel haar gebruikers de controle over hun geld terug te geven. Voor meer informatie: www.bunq.com