C2B ontwikkelt mini-serie voor PFZW

Pensioenfonds Zorg & Welzijn heeft digital agency C2B de opdracht gegeven een mini-serie te ontwikkelen.
Waarom een mini-serie?
In Nederland zijn meer dan 200.000 jongeren (18-28) werkzaam in de zorg en welzijn en verbonden aan Pensioenfonds Zorg & Welzijn. “Met deze serie willen we laten zien wat voor mooie beroepen er in onze sector zijn. En hoe al die mensen elke dag met elkaar bezig zijn de wereld mooi en soms ook beter te maken. Het zou geweldig zijn als onze mini-serie jongeren daarnaast inspireert te kiezen voor een baan in de sector zorg en welzijn. Want aan goede, enthousiaste mensen is altijd behoefte.” aldus Sara Leene, Manager Communicatie bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
“Middels een mini-serie kunnen we echt laten zien hoe divers de branche is, maar ook hoe allerlei mensen in onze maatschappij dagelijks bijdragen aan een vitaler Nederland. En… we kunnen dit op een hele engaging en leuke manier doen!” Robert van Meer, strateeg C2B.
Synergetische samenwerking tussen PGGM, C2B en FourCreating.
De marketeers van PFZW, die het ümfeld kennen, bedachten het video-concept. C2B heeft het concept verder uitgedacht en is verantwoordelijk voor het projectmanagement, de verspreiding in de markt en voor een deel voor de productie. Het merendeel van de productie zal uitgevoerd worden door FourCreating.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.